x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

24 Feb 2006   •   00:00
BAMBOOCHALA CONTINUA. Platforma de comunicare pentru Fanta continua anul acesta, imbogatita in februarie cu un nou spot in acelasi stil plin de culoare. Noul spot, adaptat pentru Romania de catre McCann Erickson, promoveaza cel mai recent produs al gamei, Fanta Mango Beat. Lumea Bamboocha este una pentru care imaginatia, simtul umorului, spontaneitatea, spiritul de aventura sunt definitorii. In stilul Bamboocha si in spritul campaniei care a lansat aceasta platforma s-a desfasurat si campania de sampling derulata de Image Promotion in redactii.

DESTINATIA: LONDRA. "Descopera calatoria de frumusete cu British Airways si Burberry" este campania care tocmai si-a desmnat castigatorul. Campania s-a desfasurat la finele lui 2005 in magazinele Beauty Shop, Eva si B&B din Bucuresti. Participantii la concurs au fost cumparatorii de produse cosmetice din aceste magazine. Premiul oferit de British Airwaves este un week-end la Londra. Campania a fost promovata in magazinele participante prin elemente ATL si in presa scrisa prin intermediul unei comunicari de relatii publice.

CONT NOU. Media Insight a castigat contul de media al grupului farmaceutic international Novartis Consumer Health. Serviciile pe care le va derula Media Insight pentru acest cont sunt: planificarea strategica si tactica, monitorizarea, cercetarea si analiza mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media.

MUZICA BUNA. Camel aduce muzica de cea mai buna calitate la Cub Escape/ Why Not. La initiativa Camel, Godskitchen, cel mai renumit brand de clubing si evenimente, DJ Ferry Corsten si Sonic Vibe vor sustine un concert sambata, 25 februarie. Decorurile si dansatorii vor fi pe masura muzicii. Inventat in Anglia, Godskitchen a devenit un brand care organizeaza evenimente pe toate continentele. DJ Ferry Corsten este originar din Olanda si stilurile pe care le cultiva sunt clubhouse si trance. Orientarea catre publicul tanar prin muzica de acest gen este o practica tot mai folosita de marcile de tigari.

Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu

×
Subiecte în articol: sufletul comertului