x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

15 Feb 2006   •   00:00
IMPLICARE. Culorile de la Policolor se transforma in arta conceptuala la Galeriile Orizont. Aici se deruleaza in perioada 8-16 februarie proiectul Temporary Studio-Monthly Evaluations al tinerei artiste Ioana Nemes. In legatura cu implicarea Policolor, domnul Bica ne-a declarat: "Raspundem la toate proiectele prin care produsele noastre sunt puse in valoare. Acum doi ani ne-am implicat si in alte proiecte culturale sustinute de tineri. Cum anul acesta promovam schimbarea atitudinii oamenilor legata de culori, am considerat ca este un moment potrivit sa ne implicam in acest proiect".

STIL DE VIATA. Anul acesta Coca-Cola se numara printre sustinatorii Cupei McDonalds’ la fotbal, o competitie dedicata liceenilor. Coca-Cola isi propune sa se implice mai mult in sustinerea unei vieti active si echilibrate: poti consuma orice produs atat timp cat il adaptezi nevoilor propriului organism si duci o viata activa. In cadrul programului, Coca-Cola va oferi informatii consumatorilor si ii va ghida pentru a face cele mai potrivite alegeri in functie de stilul lor de viata. Ideea programului este de a atrage atentia consumatorilor asupra varietatii de branduri reunite sub marca Coca-Cola si de a stimula un consum flexibil, adaptat nevoilor fiecaruia.

RECUNOASTERE. Campania de awareness, creata pentru cei de la Depozitul de Vinuri de catre Addvice, a primit felicitari si recunoastere internationala pentru unul din ad-urile gandite pentru vinurile Piccini, una dintre cele mai cunoscute marci de vinuri din Italia. Layout-ul a fost preluat si publicat de casa de vinuri Piccini in mapa sa de presa alaturi de machete ale unor marci cunoscute precum: Wine Enthusiast, Cuisine, Wine Guide (NZ), Essentially Food, Food Wine Magazine (SUA), Wall Street Journal.

PROVOCAREA KIT KAT. Incepand din 3 februarie, se desfasoara timp de noua saptamani campania pentru ciocolata Kit Kat, sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare". Premiile constau in 18 scutere Aprilia Sportcity 125. In afara de spoturi, campania se va desfasura pe internet (bannere interactive), outdoor si reclame in presa. Spoturile sunt in regia lui Anton Groves si au fost realizate in colaborare cu casa de productie Saga Film. "Este efectul unei pauze cu Kit Kat, care te face sa privesti lucrurile mai relaxat, pentru a gasi solutii originale de a inlatura neplacerile" - spune Bogdan Gheorghiu, Creative Director SCALA JWT.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului