x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

11 Ian 2006   •   00:00

11 ianuarie 2006

IMPLICARE SOCIALA. Gala "Oameni pentru oameni" este la a treia editie. Concursul, dedicat implicarii sociale a companiilor, organizatiilor neguvernamentale, mass-media si persoanelor fizice, a fost organizat de Camera de Comert American in Romania si Asociatia pentru Relatii Comunitare (ARC). Pentru 2005, castigatorul premiului "Cel mai bun program comunitar al unei companii" a fost proiectul "Creeaza-ti mediul", realizat de Holcim si Fundatia Concept. Proiectul i-a vizat pe elevii din ciclul primar si gimnazial, in sensul formarii unei mentalitati sanatoase in raport cu mediul inconjurator. O mare parte a proiectului a constat in tiparirea de manuale cu tematica ecologica destinate elevilor. Utilizarea fondurilor pentru scopurile programului, rezultatele clare si masurabile care au fost obtinute, coerenta strategiei, respectarea principiilor etice si a normelor legale in vigoare au fost criterii ce au motivat alegerea drept castigator a acestui proiect.

COMUNICARE PENTRU UTV. De la sfarsitul lui 2005, ARBOmedia va media relatiile televiziunii UTV cu piata de publicitate. UTV se distinge pe piata televiziunilor de muzica prin interactivitate. Structura UTV a fost gandita inca de la inceput ca accentuat interactiva, destinata tinerilor din mediile urbane. "Dincolo de a fi un canal de nisa cu o evolutie spectaculoasa, UTV este singura statie din peisajul tv care poate reactiona in timp real la semnalele primite din partea publicului-tinta", a declarat Serban Ciusca, managing director ARBOmedia.

ARTA CONTEMPORANA. Galeria Noua si Bifrons Foundation organizeaza in Romania LOUD & CLEAR & TOO, o colaborare inedita intre compozitori contemporani, cateva dintre cele mai sonore nume din arta video europeana si agentii de publicitate renumite pentru creativitatea lor. Galeria Noua este situata pe Str. Academiei 15. Expozitia este deschisa pana la data de 15 ianuarie 2006, de miercuri pana duminica, intre orele 11:00 si 19:00. Proiectul, care a mai fost prezentat si la Muzeul Ludwig si ART COLOGNE (Cologne), Chinese European Art Centre (Xiamen), BALTIC Centre for Contemporary Art (Gateshead), Rooseum, Center for Contemporary Art (Malmo), Trafo - House of Contemporary Art (Budapesta), nu este o confruntare intre arta video si limbajul vizual al publicitatii, ci o incercare de a descoperi si investiga diferentele dintre ele.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului