11 ianuarie 2006
IMPLICARE SOCIALA. Gala "Oameni pentru oameni" este la a treia editie. Concursul, dedicat implicarii sociale a companiilor, organizatiilor neguvernamentale, mass-media si persoanelor fizice, a fost organizat de Camera de Comert American in Romania si Asociatia pentru Relatii Comunitare (ARC). Pentru 2005, castigatorul premiului "Cel mai bun program comunitar al unei companii" a fost proiectul "Creeaza-ti mediul", realizat de Holcim si Fundatia Concept. Proiectul i-a vizat pe elevii din ciclul primar si gimnazial, in sensul formarii unei mentalitati sanatoase in raport cu mediul inconjurator. O mare parte a proiectului a constat in tiparirea de manuale cu tematica ecologica destinate elevilor. Utilizarea fondurilor pentru scopurile programului, rezultatele clare si masurabile care au fost obtinute, coerenta strategiei, respectarea principiilor etice si a normelor legale in vigoare au fost criterii ce au motivat alegerea drept castigator a acestui proiect. COMUNICARE PENTRU UTV. De la sfarsitul lui 2005, ARBOmedia va media relatiile televiziunii UTV cu piata de publicitate. UTV se distinge pe piata televiziunilor de muzica prin interactivitate. Structura UTV a fost gandita inca de la inceput ca accentuat interactiva, destinata tinerilor din mediile urbane. "Dincolo de a fi un canal de nisa cu o evolutie spectaculoasa, UTV este singura statie din peisajul tv care poate reactiona in timp real la semnalele primite din partea publicului-tinta", a declarat Serban Ciusca, managing director ARBOmedia.