GHID DE COMUNICARE. La sfarsitul saptamanii trecute s-a desfasurat la Hotel Class un work-shop pe tema Comunicarii Nonviolente, sustinut de Eva Rambala, trainer autorizat in domeniu si directoarea Centrelor de Comunicare Nonviolenta pentru Europa Centrala si de Est. Publicul a fost unul eterogen: jurnalisti, manageri, psihologi, studenti. Spre exemplu, metoda poate eficientiza comunicarea dintre manageri si angajatii lor, dar poate fi folosita cu succes in orice relatie interpersonala. Prima zi a fost dedicata aplicarii Comunicarii Nonviolente in domeniul profesional, cea de-a doua zi fiind rezervata problemelor de comunicare in cuplu. Initiativa apartine Editurii Elena Francisc Publishing.
HARRY POTTER SI INDIENII. Chainsaw Europe, companie ce asigura servicii integrate de postproductie, a finalizat impreuna cu Tandem Film filmarea si postproductia unui spot tv pentru Bajaj, o marca indiana cu traditie. Bajaj produce motociclete si scutere, iar in India, produsele Bajaj sunt la fel de legendare ca si Harley Davidson in spatiul occidental. Competitia interculturala este reflectata de spot, o coproductie romano-francezo-indiana. Povestea este a intrecerii in munti dintre o motocicleta Bajaj si Harry Potter.
BRAND NOU. Prin lansarea nolui sau produs, biscuitii Merlin, Elite isi dezvolta portofoliul spre zona produselor alimentare. Biscuitii Merlin sunt pozitionati ca brand premium. Media Insight s-a ocupat de campania media pentru acest produs, agentia avand o colaborare de trei ani cu Elite. Campania media s-a desfasurat in doua etape, una de tip teaser, cea de-a doua bazata pe un spot tv, panotaj stradal si aparitii in reviste de retail. Desi produsul este pozitionat ca unul premium, calitatea spotului si a printurilor nu este una pe masura acestei intentii. Ideea de magic este transmisa doar de numele produsului, trimitere facandu-se la vrajitorul Merlin. Totusi, biscuitii Merlin sunt de calitate. Iar Media Insight a avut o prestatie pe masura.
ZEI SI VITAMINE. Coca-Cola Romania lanseaza intr-un stil olimpian o linie de produse premium. Cele trei produse noi, Cappy Portocale, Cappy Multivitamin si Cappy Coacaze, au fost prezentate de un grup de mesageri de la McCann intruchipand zei greci, mesajul fiind ca noile produse sunt asemenea nectarului consumat la mesele olimpiene. Vizita a anuntat inceperea campaniei "Momentele tale de savoare", care va include spot tv, machete, advertoriale, sampling.
Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu