PENTRU COMUNICARE. Un workshop pe tema Comunicarii Nonviolente se va desfasura in zilele de 26 si 27 noiembrie sub conducerea Evei Rambala. Eva Rambala a studiat sub indrumarea lui Marshall Rosenberg, cel care a pus bazele teoriei in anii â60. Seminarul va avea trei parti: prezentarea principiilor de baza ale Comunicarii Nonviolente, Comnunicarea Nonviolenta in domeniul profesional, Comunicarea Nonviolenta in viata de cuplu. Eva Rambala a sustinut seminarii in peste
25 de tari si este coordonatoarea centrelor de Comunicare Nonviolenta pentru Europa Centrala si de Est. Munca sa nu se limiteaza la seminariile deschise de training, ci lucreaza pentru companii interesate sa-si imbunatateasca relatiile si comunicarea dintre conducere si angajati. In Romania, Eva Rambala realizeaza acest seminar la invitatia Editurii Elena Francisc Publishing.
ANIVERSARE. Kristal Glam Club sarbatoreste vineri, 25 noiembrie, doi ani de existenta. Evenimentul este marcat prin prezenta lui Smoking Jo si a lui DJ Livio. In acesti doi ani, Clubul Kristal a devenit un brand, asta datorita selectiei atente in ceea ce-i priveste pe DJ-ii invitati, a muzicii de buna calitate si a politicii de petreceri.
SERVICII BANCARE LA TV. Banca ABN Amro Bank a apelat la Odyssey pentru comunicarea a doua produse ale sale: creditul de uz personal si creditul ipotecar. Campania bazata pe spoturi tv este o noutate pentru aceasta banca. Spotul pentru "Creditul de uz personal" comunica ideea de accesibilitate si rapiditate a unor imprumuturi substantiale. Spotul pentru "Creditul ipotecar" pune accent mai ales pe rapiditatea cu care solicitantul primeste un raspuns pozitiv la cererea de credit.
INTERNET RAPID. Campania RomTelecom realizata pentru produsul ClickNet Express are ca punct forte spotul regizat de Mick Davis. Grey Worldwide are o buna colaborare cu regizorul scotian care a turnat pentru Grey spotul Macho care promoveaza optiunea de voce FixMobil. Conceptul campaniei ClickNet Express si al spotului este ideea de viteza ca semn al tehnologiei de ultima ora si al evolutiei tehnicii. Orasul din spot se transforma cat ai clipi intr-un oras al viitorului. Campania desfasurata de Grey Worldwide Romania sub numele de "Internet cu viteza viitorului" are ca obiective consolidarea brandului si atragerea de noi utilizatori. Celelalte elemente de comunicare pe care se bazeaza campania sunt machetele de presa si spoturile radio.