PRODUS. Kraft Foods Romania lanseaza Jacobs Cappuccino Specials Milka, un cappuccino cu bucatele de ciocolata. Noul produs, dupa cum il arata si numele imbina gustul de cappuccino Jacobs cu bucatele de ciocolata Milka. Cum marcile Jacobs si Milka se bucura de aprecierea consumatorului roman pozitionarea noului produs Jacobs va beneficia de acest capital de simpatie. Pe aceasta mizeaza campania pentru acest cappuccino, propunandu-si in acelasi timp o accentuare a atributelor de calitate si gust specifice marcii Jacobs. Campania se va desfasura la TV, in presa, prin panotaj stradal, va include
promotii.
SPORT CU VISA.Cea mai noua campanie Visa, cu desfasurare pana in 31 decembrie pune la bataie trei pachete de excursii pentru doua persoane, cu toate cheltuielile incluse, la Jocurile Olimpice de Iarna de la Torino (2006). Visa International este sponsor oficial al Jocurilor Olompice inca din 1986. Campania le este destinata atat utilizatorilor de carduri cat si comerciantilor acceptanti.
BILANT TIMISOREANA. Campania pentru berea Timisoreana se afla la momentul bilantului. Cele 20 de mari premii constand in autoturisme Logan si-au gasit stapanii dupa o promotie cu concurenta impresionanta. 534.000 de scrisori care, puse cap la cap s-ar fi putut converti in aproximativ 100 de kilometri. Timisoreana s-a asociat cu Logan mizand pe ideea de produs autohton de calitate si pe accesibilitate. Strategia desfasurata in decursul campaniei a inclus elemente de ATL, BTL, PR, media. In Timisoara, campania a imbracat aspecte particulare, aici punandu-se accent pe componenta outdoor. Spoturile Tv (Trabantul, Scuterul, Tricicleta) au avut ca motive realismul urban si componenta umoristica. Cele 11 testimoniale prezentate la Tv au avut ca personaje castigatorii in postura de "oameni obisnuiti si onesti". De altfel sloganul campaniei, o reeditare a celei de anul trecut, a fost "Premii adevarate pentru oameni adevarati".
CONTUL HVB. Din 27 octombrie contul HVB-Banca pentru locuinte este preluat de agentia Brands&Bears castigatoarea pitch-ului organizat in octombrie. Provocarea cea mai mare a brief-ului a fost castigarea increderii consumatorilor cu venituri mici si medii, mai sceptici fata de formele de economisire privata. De asemenea prezentarea adecvata a mecanismului financiar de economisire-creditare, nu foarte popular in Romania si-a gasit o forma adecvata in solutia celor de la Brands&Bears.
Criteriul care a stat la baza optiunii finale a clientului si care a fost acoperit de solutia celor de la Brands&Bears a fost "comunicarea creativa bazata pe o fundamentata strategie media, in limitele unui buget eficient". (grupaj realizat de E. Dumitrescu)