AUTO. Agentia Brandstalk anunta campania pentru Suzuki Swift un noul model disponibil de acum inainte la B&S Motors, dealer Suzuki. Campania, care va dura o luna, pozitioneaza automobilul ca pe o masina pentru trafic aglomerat, o masina flexibila care reduce cu eficienta timpii morti. Suzuki Swift si B&S Motors vor fi promovate prin doua spoturi radio, la Kiss FM si Radio 21. Campania este completata cu o componenta de media neconventionala in cateva parcari private din capitala.
CAMPANIE. Dupa Cainele, Pescarul, Trambulina si Dublura de picioare, un nou spot, Bona, vine sa sustina brandul Prigat. Consecinta extrema, al carei semn de data aceasta este dezvaluit abia in final, reprezinta elementul de continuitate cu elementele de comunicare anterioare. Pentru copii debordand de energie e nevoie de o superbona, cu abilitati de sportiva de performanta. Ceea ce parea o proba la un concurs sportiv, era de fapt un interviu de angajare a unei bone cu capacitate de rezistenta la efort iesita din comun. Spotul este semnat de Leo Burnett.
ATMOSFERA. Inalt de
15 m si greu de 4 tone, bradul Coca-Cola din Bucuresti a fost aprins cu ocazia Sfantului Nicolae in fata Operei Nationale. In forma unei sticle de Coca Cola, bradul este dotat cu 12.000 de beculete. Tot de Mos Nicolae a pornit si Caravana Coca-Cola prin orasele tarii. Formata din trei ursi, un ren, fetita din povestile copilariei si Mos Craciun, caravana va participa la evenimentele organizate cu ocazia sarbatorilor si va imparti daruri copiilor din centrele de plasament.
FESTIVAL. Agentia GMP Romania s-a intors acasa cu un bronz la sectiunea print/bauturi nonalcoolice de la Festivalul de Publicitate Eurobest. Campania de print pentru laptele Mandra, ce s-a bucurat de succes si la Festivalul de la Portoroz, confirma inca o data calitatea conceptului creativ. GMP este singura agentie de la noi care s-a bucurat de recunoastere la Eurobest, chiar daca existau si alte lucrari autohtone care ar fi putut sa straluceasca poate chiar in
lumina metalului pretios.