x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

03 Noi 2006   •   00:00
AMBALAJ - La impachetat de lapte
Potrivit unui studiu dat publicitatii recent de cei de la 2activePR, romanii considera ambalarea laptelui in cutie de carton ca fiind cea mai potrivita modalitate de ambalare, din toate punctele de vedere. Aceasta este concluzia la care a ajuns Mercury Research, in urma unei cercetari de piata ce s-a desfasurat in perioada ianuarie-februarie 2006. Peste 90% dintre respondenti apreciaza "cutiile de carton", deoarece pastreaza gustul placut al laptelui, iar igiena este maxima. In opinia consumatorilor romani, cele mai importante caracteristici pe care ambalajul laptelui trebuie sa le indeplineasca sunt: garantarea igienei (97%), pastrarea gustului placut si a calitatilor produsului fara utilizarea conservantilor (94%), posibilitatea de a fi usor de transportat (72%) si usurinta in depozitare acasa (70%). Subiectii cercetarii apreciaza ca sistemul de ambalare aseptica Tetra Pak (format din sapte straturi succesive de carton, aluminiu si polietilena alimentara) indeplineste toate asteptarile in materie de siguranta alimentara.

ANIVERSARE - Koala de cinci ani
Infiintata in anul 2001 de cei doi parteneri fondatori, Serban Cornaciu si Florin Ciocanel, agentia Koala a implinit cinci ani de activitate. Ceea ce a inceput ca butic de creatie a ajuns astazi sa ofere "campanii de comunicare la cheie" sau solutii de Brand ID si Packaging Design, dar si o relatie personalizata cu clientul si un mod de lucru foarte diferit de cel al firmelor de profil, mult mai personal. In ultimii doi ani, agentia a format, pe proiectele clientilor, echipe multidisciplinare, in parteneriat cu specialisti in resurse umane, comunicare corporata, logistica, trade sau reseach, tocmai in incercarea de a gasi un raspuns la tema clientului care sa plece de la nevoia sa reala. Printre clientii Koala se numara: Rafaello, Cramele Odobesti, Elite Romania, Nestle Romania, Radio Delta RFI, HBO Romania sau Colgate Palmolive Romania.

SCHIMBARI - Echipa la Leo
De curand au avut loc schimbari in biroul de creatie al lui Leo Burnett. Cei trei noi art directori care se alatura echipei creative sunt: Carmen Tiderle, Radu Placintescu si Emilian Arsenoaie (fost director creativ la GMP). Ioana Iordache, cea care i-a reunit pe cei trei, a declarat ca aceasta "este cea mai buna echipa pe care ar putea sa o aiba o agentie si este solutia fericita care ne poate asigura ceea ce ne dorim: cel mai bun produs si cel mai bun loc in care sa fii in publicitate".

×
Subiecte în articol: sufletul comertului