Premii - La inălţime
Dacă te afli pe litoral şi bei Pepsi poţi fi premiat de echipajele formate din grupuri de tineri pe ATV-uri. Premiile sunt la inălţime. Dacă treci testul la care vei fi supus de echipaje poţi căştiga o excursie cu elicopterul pe litoral, o tură de parasailing sau multe alte premii. Adrenalina, aventura şi distracţia sunt ingredientele unei vacanţe reuşite. Pănă la data de 19 august, toţi turiştii care consumă Pepsi şi sunt surprinşi de echipajele pe ATV pot avea parte de o experienţă de neuitat.
Festival - Mărul roşu al publicităţii
Cea de-a XVII-a ediţie a Festivalului de Publicitate de la Moscova işi anunţă porţile deschise. Dacă pănă acum acest festival era unul restrăns, anul acesta va căpăta anvergura unui festival euro-asiatic, asta datorită participării unor publicitari de renume din Europa şi Asia. Denumit oficial "Red Apple", festivalul va avea loc intre 13 şi 15 septembrie in cadrul sălii de concerte "October". Acest an va aduce o nouă competiţie adresată tinerilor creatori, cuprinzănd "campanii integrate" şi "media ambientă".
Concept - Spălătorie umană de la MOL
In cadrul Festivalului Peninsula, care are loc in perioada 25-29 iulie, MOL vine cu o idee pe căt de distractivă, pe atăt de practică. Evident că in acelaşi registru de luptă impotriva caniculei, benzinăriile MOL au amplasat o spălătorie umană. Sistemul se numeşte MOL Body Wash şi este un echipament gonflabil asemenea spălătoriilor auto automate, numai că acesta este destinat oamenilor. Spălătoria va fi amplasată pe o suprafaţă de 60 de metri pătraţi, are o inălţime de 4 metri şi poate fi utilizată de 15 persoane, in echipe de cinci.
Schimbare - Sediu nou după 13 ani
IAA (Asociaţia internaţională de publicitate) are după 13 ani de activitate sediu, şi nu oriunde, in centrul Capitalei, pe Calea Victoriei numărul 126. O dată cu această schimbare, asociaţia a suferit un rebranding la nivel internaţional, noul slogan fiind Inspiring Excellence in Communications Worldwide. Acest moment de deschidere către toate ramurile de comunicare a fost marcat de acceptarea primei agenţii de PR in cadrul asociaţiei. Procesul de rebranding vine ca o reimprospătare a imaginii IAA, cu scopul de a crea o imagine reprezentativă a organizaţiei.