Ieri, la Hard Rock Cafe a avut loc conferinţa de presă prilejuită de concertul Madonnei de la 26 august. Organizatorii ne-au asigurat că va fi cel mai spectaculos show văzut vreodată în România.
La fel ca oriunde în lume, showul reginei pop de la Bucureşti presupune o impresionantă desfăşurare de forţe: la el va lucra o “echipă” de... peste 1.200 de oameni; pentru amenajarea scenei e nevoie de şapte zile, iar pentru demontare – trei; spaţiul de desfăşurare a concertului va fi înconjurat cu 6 km de gard; în interior vor fi amenajate tonete cu mâncare şi băuturi ce se vor întinde pe o lungime de... o jumătate de kilometru.
SCENĂ DE 100 DE TONE
Scena, alcătuită din două module, cântăreşte 100 de tone şi are o suprafaţă de amplasare de 100 m x 50 m. Scena, decorurile şi echipamentele de sunet şi lumini vor fi transportate cu 100 de camioane; la ridicarea scenei vor lucra 12 motostivuitoare, 30 de vehicule ATV, două macarale de 100 de tone şi două macarale de 50 de tone; va fi amenajată o tribună de 40 m adâncime şi 14 m înălţime, adusă special din Italia. Cu două zile în urmă a început perioada de pre-sale pentru biletele la concertul Madonna, perioadă ce se va întinde până la data de 2 martie, ora 10:00. În această săptămână, doar clienţii Vodafone România pot achiziţiona bilete de pe site-ul MyTicket.ro, pe baza codului unic obţinut după trimiterea unui SMS la 4545. Conform solicitărilor managementului artistei, numărul de bilete disponibil în perioada de pre-sale este limitat şi proporţional în toate categoriile de locuri. După prima zi de pre-sale, cele mai dorite bilete s-au dovedit a fi cele din Gazon A, care s-au şi epuizat cel mai repede! Managementul artistei a aprobat însă suplimentarea numărului de bilete din această zonă, pentru perioada de pre-sale, acestea fiind disponibile pe MyTicket.ro începând de marţi. Potrivit Lilianei Solomon, CEO Vodafone România, “deja s-au vândut trei sferturi din biletele puse în vânzare clienţilor Vodafone, ceea ce înseamnă 25% din numărul total. Este cea mai mare cerere de bilete pentru un concert înregistrată până în prezent”. De la Laura Coroianu, CEO Emag!c, am aflat că “în Parcul Izvor este spaţiu pentru 60.000-70.000 de oameni”.
Bustiera artistei, expusă la HRC
Madonna va concerta în Parcul Izvor din Bucureşti la data de 26 august 2009, spectacolul fiind inclus în cadrul turneului Sticky & Sweet Tour. Oferit de Vodafone, evenimentul face parte din seria concertelor Vodafone Best Music, fiind promovat de Live Nation şi organizat de Emag!c. Începând cu 3 martie 2009, bilete din toate categoriile vor fi disponibile publicului larg online, pe MyTicket.ro, şi în reţeaua Diverta, la preţul de 120, 160, 600 şi, respectiv, 800 de lei, cele VIP. Pachetele Gold, ce includ un bilet VIP într-o zonă premium, acces în Zona şi Cortul VIP, precum şi alte beneficii, pot fi achiziţionate doar de pe MyTicket.ro la preţul de 2.250 de lei. Site-ul MyTicket.ro s-a dovedit bine pregătit să-i primească pe fanii Madonnei, fiind programat pentru a face faţă la aproximativ 25.000 de vizitatori pe oră.Citește pe Antena3.ro