Tanarul designer Maria Lucia Hohan crede ca succesul in cariera se castiga cu pasi mici si, cu toate ca pare boem, pentru ea important este sa nu renunte la vise, indiferent cat de greu ar parea de realizat. De la pasiunea pentru haine la o strategie de management atent gandita, creatoarea a dezvaluit pentru Income magazine cateva dintre atu-urile care au facut din MLH un brand international.
Ai studiat la Paris, la Institutul Superior de Arte Aplicate, de ce ai ales sa te intorci din capitala modei la Bucuresti?
Din orgoliu, din nebunie, din tinerete, din dorin.a de a crea o marca proprie. Desi am avut norocul de a lucra pentru branduri cunoscute, mi-am dorit enorm de mult sa creez propria marca. Nu am visat niciodata sa fiu designer la o casa internationala consacrata, am visat, in schimb, sa creez propriul meu univers, propriul brand si am fost intotdeauna convinsa ca poti face asta si din Romania. In plus, din cele mai pragmatice motive din lume , era mult mai plauzibil sa incep aici, unde costurile infiintarii unui atelier erau semnificativ mai mici.
Cum ai ajuns creatoare de moda? Te-a indreptat cineva pe acest drum?
● Citeste interviul integral si afla care sunt vedetele care au purtat creatiile MLH si cat au costat rochiile lor pe Income Magazine