Agentia avangardista de publicitate KesselsKramer face parte din clubul creativilor care nu doar spun ce e de facut, mai trec si la fapte. Cum poti sa fii creativ si dincolo de cartea de vizita, cititi in "Sufletul Comertului".
|
TON. KesselsKramer binedispune clientii marcii Diesel printr-un spot muzical
|
CAMPANIE ANTIDROG. Un exemplu al tehnicii "inainte si dupa"
|
UMBRELA. Brandul "Do" asteapta produsele sa vina la el
|
Mai multe lucruri interesante am aflat de la Tyler Whisnand, creative partner la KesselsKramer in interviul ce urmeaza:
Jurnalul National: Abordati comunicarea dintr-un unghi diferit. Aceasta e calea spre calitate?
Tyler Whisnand: Nu exista o reteta stricta pentru cum ar trebui publicitatea facuta, doar ca ar trebui sa fie deschisa diferitelor media, de exemplu, un film documentar, o carte sau un cantec. De fiecare data cand o agentie vede brief-ul clientului, acea agentie ar trebui sa aiba cat de multe optiuni posibile pentru client, nu sa se axeze doar pe mediile traditionale (reviste, panouri outdoor sau televiziune). Exista o multitudine de cai pentru a comunica si intr-un fel KesselsKramer incearca mereu sa gaseasca acele cai care sunt cele mai relevante unui anumit brand, produs sau idee.
Ce ne puteti spune despre proiectul "do", a carei dezvoltare mizeaza pe filozofia brand extension? Ce fel de proceduri trebuie sa urmeze un om de afaceri pentru a deveni un membru al comunitatii "do"?
"Do" este o propozitie. Este un brand care invita la interactiunea dintre designer si utilizatorul final in procesul de functionare al brandului si al produselor sale. "Do" a inceput doar cu mentalitatea, si mai tarziu a umplut brandul cu produse. Deoarece "Do" a inceput cu mentalitatea, are libertatea de a crea un sir vast de produse decat sa ramana blocat la produsul care a creat marca, de exemplu Ford (masini) sau Airbus( avioane). "Do" ar putea sa construiasca masini sau avioane sau chiar o linie vestimetara, tot ceea ce conteaza este ca toate acestea sunt create in cadrul mentalitatii "Do" de interactiune. O persoana trebuie "sa faca" pentru ca un produs "Do" sa functioneze.
Aveti un palmares de invidiat, asa-i?
KesselsKramer a castigat numeroase premii. In trecut am castigat Cannes Lions, D&AD, Clubul Art Directorilor din Olanda, Clubul Art Directorilor din New York si premiul de eficacitate: The Effie. Am castigat aurul la Effie pentru Budget Hotel Ben and Hans Brinker si argint pentru Bol.com si ziarul din Amsterdam Het Parool.
Cum arată buletinul de vot la primul tur de la alegerile prezidențiale 2024
Citește pe Antena3.ro
Va considerati o agentie avangardista?
Intotdeauna apreciem ideile bune. Cateodata avem initiativele noastre proprii pentru carti, filme sau expozitii. Ne place sa facem si astfel de lucruri pentru clientii nostri. Aceste initiative ne inspira lucrul pentru ei si le folosim pentru a dovedi ca si alte cai de comunicare sunt viabile ca si comunicarea pentru marci.
EXTRAVAGANT. Atelierul de creatie KesselsKramer
este si la propriu, si la figurat un lacas sfant
|
Ce ati discutat cu agentiile Cohn & Jansen, Headvertising, Gavrila si asociatii, Next Cap? Ati venit in Romania sa le confirmati avangardistilor nostri ca merita sa mearga pe durmul pe care au apucat-o deja?
In timpul pe care l-am petrecut la Bucuresti am facut o prezentare despre KesselsKramer si despre o parte din munca noastra. De asemenea, am tinut un seminar cu "Do", numit "Do together"(a face impreuna). Acest seminar a implicat oameni din patru agentii: Cohn & Jansen, Headvertising, Gavrila si Next Cap. Seminarul s-a concentrat pe colaborarea si munca impreuna cu "Do", pentru a crea noi produse "Do", servicii si idei.
Ati mai tinut asfel de workshop-uri si in alte tari in afara de Romania?
Am mai tinut acest seminar cu Muzeul The Cooper Hewitt National Design in New York, Fabrica in Italia, Calvin Klein in New York si in alte scoli si asociatii.