x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Opaaa... hai mosule, hai, hai, ce...

Opaaa... hai mosule, hai, hai, ce...

de Alex Anghel    |    17 Aug 2005   •   00:00
Opaaa... hai mosule, hai, hai, ce...

Multa durere, actiune, suspans, comedie si traire emotionala intensa. Iata ingredientele ultimului spot Sprite intitulat "KO". Mereu in cautarea celor mai trasnite metode pentru a obtine adrenalina, personajele spoturilor Sprite reusesc sa fie surprinzatoare si amuzante. De la tanarul care se urca pe bicicleta cu ochelarii cu dioptrii iesite din comun la tinerii care joaca paintball cu ursul in padure si culminand cu baiatul (Mucho dolor) care o cauta cu lumanarea, Sprite reuseste sa exprime intr-un mod amuzant valorile marcii. Campania, derulata sub sloganul "Stinge setea de adrenalina cu Sprite", se adreseaza unui public tanar, ale carui pasiuni sunt si sporturile extreme, insa nu atat de extreme.

MUCHO DOLOR. Plin de umor, ultimul spot ne prezinta un tanar, pe numele sau Bogdan Cotlet, actor care a jucat in mai multe piese de teatru, cu o constitutie anemica, si care incearca cu orice pret sa iasa in evidenta, dar mai ales sa-si ia portia de adrenalina. Acesta se strecoara prin multimea prezenta la o gala de K1 pentru a intampina pe marea vedeta a serii, un barbat cu un fizic de gladiator si cu un chip rupt din filmele cu gangsteri, pe numele sau Anatoli Ciubac, luptator de kick boxing. Spotul a fost filmat la Sala Polivalenta intr-o singura zi, de la 6:00 pana la 1 noaptea, cu ajutorul Casei de Productie Reload Film. Ultimul spot precum si celelalte din aceasta serie au fost realizate de agentia de publicitate McCann Erickson. Echipa de creatie care a depus "mucho" efort creativ este formata din: Emilian Arsenoaiei - Senior Copywriter, Radu Tinc - Art Director, si Adrian Botan - Creative Director McCann/ Creative. Dupa ce a starnit destule reactii pozitive in randul impatimitilor de publicitate, spotul ar trebui privit cu destula seriozitate, daca nu cumva merita sa faca o calatorie pana la Cannes.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului