Cel mai urmărit program de televiziune din America, "The Oprah Winfrey Show", va mai putea fi urmărit doar doi ani, celebra sa realizatoare şi prezentatoare anunţând că pune punct colaborării de 25 de ani cu postul de televiziune ABC.
Faimoasa Oprah Winfrey a anunţat oficial că îşi va încheia emisiunea în septembrie 2011. Fără să existe, deocamdată, amănunte despre motivele pentru care a decis să se despartă de extrem de popularul "Oprah Winfrey Show" şi de reţeaua de televiziune ABC. Anunţul a fost făcut prin intermediul companiei de producţie a lui Winfrey, Harpo Inc, cu precizarea că Oprah însăşi va da detalii, într-un program de televiziune difuzat în direct, despre ce va face în continuare.
Agenţia Reuters amintea, ieri, posibilitatea ca Oprah să se mute, cu tot cu emisiunea care a tranformat-o în cea mai influentă şi mai bine plătită femeie din televiziune, la OWN (Oprah Winfrey Network), un joint-venture din Los Angeles ale cărui baze le-a pus alături de Discovery Communications Inc.
"The Oprah Winfrey Show", difuzat din Chicago pe postul ABC, în SUA, dar şi în mai bine de 140 de alte ţări, este una dintre producţiile tv cu cele mai mari încasări din industrie. În SUA, este cel mai urmărit program de televiziune pe timpul zilei, cu o medie de 7,1 milioane de spectatori.
CEA MAI INFLUENTĂ
În vârstă de 55 de ani, Oprah este considerată unul dintre cei mai importanţi lideri de opinie din America. În clasamentul Forbes al celor mai influente persoane de pe planetă, ea s-a clasat, în acest an, pe locul 45. O mulţime de personalităţi americane îi datorează celebritatea, de la scriitori la actori. Însuşi preşedintele Barack Obama are motive să îi fie recunoscător pentru susţinerea intensă pe care i-a arătat-o pe parcursul campaniei electorale din 2008.
Pe celebra canapea din recuzita emisiunii s-au confesat o mulţime de celebrităţi sau oameni obişnuiţi cu poveşti neobişnuite. Winfrey şi-a folosit show-ul şi pentru a lansa propria sa revistă, un club de carte care a tranformat autori în celebrităţi şi romane în best-seller-uri, dar şi un canal de cablu tv, Oxygen, dedicat femeilor, abordând teme de lifestyle. Decizia sa va afecta filiala CBS Television Distribution a CBS Corporation, care difuzează show-ul în diverse reţele, precum şi postul ABC, deţinut şi operat de Walt Disney Co.
"Avem un mare respect pentru Oprah şi nu îi dorim decât succes în viitoarele sale planuri.
Noi ştim că orice va face va fi un imens succes. Ne bucurăm că vom lucra împreună în viitorii câţiva ani, şi poate şi după aceea", au declarat reprezentanţii CBS TV Distribution.
Citește pe Antena3.ro