In acelasi registru cu care ne-a obisnuit marca Dorna, ultimul spot "Insula", realizat de McCann Erickson si Casa de productie Castel Film, aduce in prim- plan acelasi spectacol bazat pe efectele specifice unei megaproductii.
Realizat impreuna cu Sahar Segal, un regizor valoros, cunoscut in industria publicitatii pentru nenumaratele spoturi premiate la cele mai importante festivaluri de publicitate, inclusiv la Cannes, spotul "Insula" este o dovada a lucrului bine facut, a atentiei pentru detaliu, a amprentei vestice. Un alt aspect, deloc de neglijat, este acela al coloanei sonore, care a dat savoare si prospetime spotului. Meritul ii apartine casei de productie audio Kemper Music. Ideea creativa a acestui spot este aceea a discrepantei dintre puritatea naturii si poluarea orasului.Un strop de natura
Marca Dorna incearca, asa cum spune si sloganul "Incarca-te cu natura", sa aduca acel strop de natura fara de care nu putem sa ne desfasuram activitatile de zi cu zi. Asa ca natura este adusa la propriu in mijlocul agitatiei urbane chiar de echipa nationala de polo, care trage dupa ea o insula ce pare a nu fi vazut picior de om pana atunci. Bugetul acestui spot si a acestui gen de spoturi, in general, este unul destul de mare. Marca Dorna este insa o marca premium, care a dorit sa aiba o comunicare pe masura. O astfel de abordare, a bugetelor mari investite in productii spectaculoase, sustinute de idei valoroase, si-a probat succesul la cele mai mari festivaluri din lume, strangand premiu dupa premiu (vezi Nike, Adidas) Pentru a afla mai multe despre Dorna si ultimul spot, am rugat-o pe Beatrice Iftimi, Group Account Director McCann Erickson, sa ne raspunda la cateva intrebari.
Jurnalul National: Care sunt valorile marcii Dorna?
Beatrice Iftimi: Dorna este o apa pura, naturala si echilibrata in compozitie, beneficiind de calitatile zonei protejate ecologic din care provine. Totodata, Dorna este un brand modern si urban pentru ca se adreseaza celor carora le plac provocarile mediului activ in care traiesc.
Șefa partidului lui Călin Georgescu, reacție violentă în fața jurnaliștilor, în prima zi în Parlament
Citește pe Antena3.ro
Stilul Dorna
Ultima serie de spoturi Dorna a pus accentul pe spectacolul realizat de productie. Ultimul spot se inscrie in acelasi registru. Aceasta politica de promovare a marcii bazata pe efectele postproductiei este specifica pentru Dorna?
Postproductia nu este un scop in sine, nici o politica. Este un efect al dimensiunii ideii de creatie. Daca reclama dramatizeaza faptul ca Dorna aduce natura in oras, productia nu poate fi decat spectaculoasa - pentru ca avem de a face cu doua entitati in sine impozante: natura si orasul. Este adevarat ca am reusit sa cream un stil Dorna pe care vrem sa-l pastram in toate reclamele.
Ce-si doreste marca Dorna sa transmita consumatorului? Care este pozitionarea Dorna in mintea consumatorului?
Dorna se pozitioneaza ca sursa de energie naturala in viata agitata a orasului. Sloganul "Incarca-te cu natura" comunica succint aceasta idee.
In realizarea comunicarii marcii Dorna, spectacolul productiei este mai important decat spectacolul creativ?
Nu. Spectacolul productiei nu ar putea exista fara spectacolul creativ. O reclama buna este o reclama care impresioneaza. Iar reclamele Dorna impresioneaza de fiecare data.
Care a fost bugetul alocat pentru acest spot?
Din pacate, aceste date sunt confidentiale.
Pe ce medii se va derula campania si care sunt solutiile pe print?
Pentru moment campania ruleaza pe cele mai importante statii tv nationale.
INSULA DORNA, IN MIJLOCUL ORASULUI
| ||
Aurul Effie, obtinut de Campania Dorna - "Esti mai aproape de natura" la categoria "baturi nonalcoolice", aduce o recunoastere a acestui gen cu care Dorna ne-a obisnuit pana acum. Cel mai nou spot Dorna, intitulat "Insula", este pe departe cel mai spectaculos de pana acum, un spot cinematografic cu efecte speciale. Cei care s-au ocupat de minunile postproductiei si au reusit sa aduca muntele in oras sunt cei de la ABIS Studio. |