A venit toamna si, o data cu ea, noile grile ale televiziunilor, sustinute de proaspete promo-uri, unele mai inspirate (Prima a fost o surpriza placuta), altele mai putin.
TANIA COHN, ALEX ANGHEL
Nici radiourile nu s-au lasat mai prejos. Fara mofturi si terminologii pretioase, cazul Radio 21 a fost cea mai reusita solutie de improspatare a comunicarii postului.
A FOST ODATA... Alba ca Zapada, Scufita Rosie si Capra cu trei iezi sunt cele trei povesti transformate in promo-uri. Ideea a fost de a schimba deznodamantul povestilor si de a le prezenta intr-o grila umoristica, in care pronuntia moldoveneasca a actorilor din spoturile audio face toti banii. Oricat ar parea de surprinzator, personajele sunt deranjate de insistenta colegului de poveste care nu-l lasa sa asculte Radio 21. Conceptul pare a fi desprins din bancurile cu porcusorul isteric. Conceptul creativ al campaniei "Asculta Radio 21" este o creatie in the house. Ideea si scriptul sunt semnate de Mihai Morar, interpretarea e a lui Daniel Buzdugan, iar vocea ii apartine lui Alexandru Macavei. Mai jos se afla textul unuia din cele trei spoturi audio:
Capra cu trei iezi
VO1: Povestitor Buzdugan
Trei iezi cucuieti, usa mamii descuieti....
Si iedul cel mare scoase capul pe vizor si spuse:
- Haide, lupule, ne lesi?!? Ascultam Radio 21!
ANNCR: Povestea s-a schimbat! De cand toata lumea asculta Radio 21 pentru a fi cel mai tare din parcare!
Citește pe Antena3.ro