Jurnalul.ro Fun Revelion de pomina

Revelion de pomina

29 Dec 2006   •   00:00

Prin ce-au trecut vedetele noastre in noaptea dintre ani, cu bune si cu rele. Pentru majoritatea oamenilor, Revelionul inseamna o masa intinsa, incarcata cu bautura, mancare cat cuprinde si, bineinteles, muzica de pahar. Ca asa sunt romanii. Insa, cand esti artist, noaptea dintre ani te poate prinde pe scena sau intre doua drumuri, trecand de la o petrecere la alta. Asa ca nu e de mirare daca unii dintre cantareti ba gresesc petrecerea, ba confunda orasul in care au treaba. Ba se mai poate intampla ca automobilul sa ramana fara benzina, astfel incat sa fii nevoit sa impingi masina.

Alteori, profitand de faptul ca nu esti acasa, se mai intampla ca niste "oameni de bine", sa considere ca ai nevoie de mobila noua, prin urmare te "scapa" ei de cea veche. (A.V., A.V.P., C.D., M.N., R.D., R.G.)

Livia Taloi
Pentru Livia Taloi, Ema din "Trasniti in NATO" (Prima TV), Revelionul 1999-2000 a fost unul de pomina: "Niste oameni saraci nu aveau unde sa petreaca si s-au hotarat sa faca Revelionul in apartamentul meu... in lipsa mea. Deoarece erau bine crescuti si nu voiau sa deranjeze... s-au gandit sa faca si curat (in asa fel incat fir de praf nu mai avea pe ce sa se aseze). Cu alte cuvinte mi-au luat tot din casa. Oameni binevoitori, s-au gandit ca trebuie schimbata si yala, asa ca au scos butucul si clanta cu totul. Nemaifiind nimic in casa nu mai era nici un pericol ca cineva sa vina si sa fure ceva. A fost un soc pentru mine sa-mi gasesc casa «aranjata» in prima zi a controversatului an 2000".

"La Revelionul din ’84-’85 am dat iama in crama bunicilor si am degustat un pic «produsele»... Mai departe nu mai stiu... Un fel de coma alcoolica - zice lumea - ,dar eu cred ca eram doar un pic obosita si am dormit trei zile"

Vali Craciunescu
Vali Craciunescu spune ca intotdeauna i se intampla cate ceva, mai ales in prag de sarbatoare: "Spre exemplu, anul trecut de Revelion avem o cantare in Suceava, numai ca in loc sa ajung in orasul moldav, am ajuns altundeva. Alta data, am gresit petrecerea: am sosit noi la un club, eram impreuna cu claparu’ si dupa ce ne-am montat sculele, a venit cineva sa ma intrebe cine ne-a angajat, ca el, care era organizatorul party-ului nu stia nimic. Ne-am strans sculele si pana la urma am ajuns la locul cu pricina. Si tot de Revelion am mai facut o boacana. De aceasta data n-am gresit nici orasul, nici petrecerea, insa imi uitasem acordeonul acasa".

Edgar Nistor
Edgar Nistor, interpretul rolului Sergiu, din sitcom-ul «Fast food», difuzat de Antena 1, o sa-si aminteasca toata viata de Revelionul de acum doi ani. "Se facuse 29 decembrie, iar prienena mea, Anca, si cu mine nu stiam unde sa mergem in noaptea de Revelion. Ne-am hotarat brusc: plecam in Olanda. Ne-am urcat in masina si p-aci ti-e drumul! Nu m-am gandit la bagaje, la distanta pana acolo, la nimic… Ideea e ca am condus eu singur doua zile in continuu. Bref, am ajuns la destinatie pe 31 decembrie, la 9:00 seara. Am dormit doar 3 ore, dar am petrecut Revelionul unde am vrut!"

Andi Moisescu
Vedeta Pro TV nu va uita niciodata ce i s-a intamplat in urma cu cativa ani, cand a plecat in Spania cu cativa prieteni. "Acolo, noaptea de Revelion e astfel: cina la restaurant, iar petrecerea intr-un loc total diferit. Dupa ce am terminat de mancat, am mers cu masina pe plaja, am dat drumul la muzica si am inceput sa dansam pe automobil. In cateva clipe, s-a strans o multime de oameni care credea ca acolo se desfasoara o petrecere privata. Mai mult, o pereche de batranei au venit la noi sa ne intrebe daca se pot alatura si ei party-ului nostru..."

"Am ramas, odata, fara benzina. Eram cu o Dacie. Cum aratam oare, imbracata «la tol festiv», fardata, cu sandale si dresuri de matase, impingand la amarata de masina si fluierand la soferi sa ma ajute?!"
  • Maria Carneci

"Prin liceu, am fost «botezat» de doua ori. O farsa de-a prietenilor mei. Prima data s-a intamplat cu vreo doua zile inainte de Revelion si a doua oara, chiar la masa festiva. Procedeul: popa s-a repezit la mine, m-a udat din cap pana in picioare cu busuiocul. Cand m-am dezmeticit, am realizat ca busuiocul era leustean, iar icoanele pe care le pupam de zor erau o poza de familie a «preotului» si o coperta din «Magazin istoric»."
  • George Robu, Vacanta Mare

Analia Selis
    Cel mai frumos Revelion al Analiei Selis este cel de acum opt ani, cand, impreuna cu mama si surorile ei, si-a pus o dorinta pe plaja din Porto Alegre (Brazilia), aruncand in valurile oceanului flori albe.

Maria Radu
    Mariei Radu ii va ramane in minte Revelionul pe care l-a petrecut acum sase ani, pe o scena din Piata Universitatii. Interpreta a tinut piept viscolului si a cantat live timp de o jumatate de ora. "Majoritatea Revelioanelor mi le petrec cantand si ma bucur indiferent de ocazie, insa acesta a fost chiar deosebit. A trebuit sa cant live timp de 30 de minute, iar fulgii erau peste tot, pe fata, pe ochi. Din cauza viscolului chiar nu mai realizam ce se intampla", declara Maria Radu.

Roxana Ionescu
    Vedeta Antenei 1 a avut un Revelion de pomina in 2004-2005. Probabil va mai amintiti iesirea ei, topless, din tortul aniversar. Ce-a patimit, insa, voluptuoasa prezentatoare pana a intra in direct... ne-a povestit chiar ea. "Am stat acolo timp de o ora. Mi s-a spus ca voi fi inchisa vreo zece minute, insa a durat mult mai mult. Mi se stricase coafura, incepuse sa se scurga vopseaua de pe sani, imi amortisera picioarele. Nu mai puteam iesi, pentru ca oamenii apucasera sa puna capacul tortului si sa-l orneze cu frisca. Am suferit putin pana cand, in sfarsit, tortul a fost dus in platou si am putut iesi din el. Noroc, totusi, ca a fost destul de mare si nu am ramas fara aer".

Anca Badiu
    Fosta membra a trupei Class, Anca Badiu, isi aminteste de o intamplare nefericita petrecuta cu doar cateva ore inainte de a pleca la mult-asteptata petrecere de Revelion. "Eram in liceu si clipele treceau foarte greu. Abia asteptam sa se faca ora si sa plec la petrecere. Imi aranjasem toate lucrurile: hainele pe care urma sa le imbrac, pantofii pe care trebuia sa-i incalt, trusa de machiaj, tot. Numai ca, din nefericire, am mancat ceva care nu mi-a priit si a inceput sa mi se umfle fata si sa ma inrosesc. O alergie cumplita a «explodat» pe tot corpul. Si in loc sa petrec cu prietenii, am stat acasa cu parintii. Intr-un fel, ei s-au bucurat ca raman cu ei si nu plec".

Catalin Botezatu
    Pentru Catalin Botezatu, Revelionul este totodata o noapte magica, dar si o noapte de care se fereste. Designerul are cateva amintiri pe care nu va putea sa le uite prea usor. In fiecare an, Catalin Botezatu isi cumpara un costum de firma, special pentru noaptea dintre ani. Se pare insa ca hainele i-au adus ghinion, deoarece i-au luat foc, trei ani la rand, din cauza artificiilor.
  • ×
    Subiecte în articol: revelion revelionul