x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

"Totul e despre experienţă"

0
Autor: Eliza Dumitrescu 22 Dec 2007 - 00:00



Lansată in iunie 2007, compania de evenimente Event Plus a realizat o cifră de afaceri de 350.000 de euro după doar şase luni de activitate. Pentru anul 2008 compania preconizează o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro.

Potenţial creativ - Implicarea audienţei in evenimente de imagine


Lansată in iunie 2007, compania de evenimente Event Plus a realizat o cifră de afaceri de 350.000 de euro după doar şase luni de activitate. Pentru anul 2008 compania preconizează o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro.

Succesul este explicabil prin noutatea conceptului de business creativ pe care compania l-a adus pe piaţa romănească de evenimente. Arhitectura de evenimente reuneşte designul cu managementul evenimentelor speciale. Adriana Dumitru, Managing Director la Event Plus ne-a răspuns la căteva intrebări privind domeniul creării de evenimente.

  • Jurnalul Naţional: Ce face noutatea conceptului introdus de Event Plus? Ce inseamnă arhitectura de evenimente?

Andreea Dumitru: Compania noastră a adus un concept nou in Romănia - arhitectura de evenimente, concept ce reuneşte evenimentele speciale. Pentru intăia oară in domeniul Experience Marketingului şi al platformelor neconvenţionale de imagine (Special Events), un concept profesional reuşeşte să reunească intr-un mod concis şi clar definit cele două componente. Un "arhitect de evenimente" este un profesionist care cunoaşte in profunzime complexul proces al designului şi managementului de evenimente, căruia i se cere să proiecteze, să colaboreze şi să ofere consultanţă in managementul experienţelor evenimenţiale inovative, responsabile social, economic şi ecologic.

Detalii

  • Ce face, concret, o astfel de agenţie?

Event Managerii determină scopurile şi obiectivele unui eveniment, indiferent de natura acestuia (publicitar/promoţional, public, social, privat), urmărind apoi indeplinirea lor, pănă la măsurarea indicatorilor de succes post-eveniment, in timp ce Event Designerii creează concepte şi proiectează evenimentul pănă la cel mai mic detaliu estetic şi funcţional, in concordanţă cu scopurile şi obiectivele definite.

  • Este piaţa romănească pregătită să acceseze acest gen de comunicare?

Nevoia unei astfel de companii şi a unei reţele informaţionale bine puse la punct a apărut ca o consecinţă a doi factori evidenţi. Primul este acela că industria romănească de organizare de evenimente este reprezentată, pentru moment, doar de companii specializate de genul agenţiilor de advertising, de relaţii publice, de producţie de show-uri, de organizări de evenimente private şi de diverse alte tipuri de evenimente punctuale, multe dintre acestea neavănd o foarte clară strategie de dezvoltare pentru viitor. Al doilea motiv se referă la faptul că, după mai bine de zece ani, clienţii (fie ei corporaţii multinaţionale, companii locale, structuri neguvernamentale sau autorităţi publice) incep să devină din ce in ce mai sofisticaţi in cunoaşterea targetului propriu, a comunităţilor, a nevoilor proprii.

  • Valorile brandului sunt puse in valoare prin această abordare?

Evenimentele speciale sunt şi ele nişte instrumente funcţionale de marketing şi comunicare. Pot fi intotdeauna integrate in strategia clienţilor, dar in aceeaşi măsură sunt şi cele care fac diferenţa. Experienţa echipei ne ajută să inţelegem ce inseamnă "dovada conceptului" in momentul in care schiţăm evenimentul.

Creativ

  • Căt de importantă este tehnologia in economia unui eveniment găndit de echipa Event Plus?

Folosim noile canale de comunicare şi cele mai moderne tehnologii. Dar nu suntem innebuniţi după noile concepte IT sau după megawaţi de sunet şi lumină, dar ştim exact cănd şi cum să folosim instrumentele potrivite la momentul oportun. Pentru că in cazul evenimentelor totul este despre "experienţă"! Marketingul bazat pe experienţa directă a consumatorului este viitorul. Evenimentele corporate din prezent diferă substanţial şi calitativ de cele organizate cu ceva ani in urmă, iar tendinţa arată clar faptul că acest domeniu se află intr-o continuă explorare de noi resurse inovatoare. Ceea ce influenţează poate cel mai mult această evoluţie este tehnologia, jocul de umbre, lumini, sunete, proiecţii, noi concepte AV care imbracă mai bine mesajul corporate sau valorile brandului. In cadrul unui eveniment corporate, pentru a capta atenţia publicului nu mai este de ajuns să pui nişte lumini intr-o locaţie in culorile brandului. Totul va arăta fad şi lipsit de substanţă. Sunt necesare elemente noi care să implice audienţa, să mute cumva invitaţii unui astfel de eveniment din poziţia de simpli spectatori spre mijlocul lucrurilor, al scenariului evenimentului. In acest mod, clientul va inţelege că următorul pas in organizarea evenimentelor corporate este tocmai imbinarea creativităţii unei companii de evenimente cu tehnologia, pentru ca publicul să interacţioneze mai mult şi pentru a-i crea astfel posibilitatea testării produsului "pe propria piele".

eliza.dumitrescu@jurnalul.ro

Citeşte mai multe despre:   sufletul comertului,   evenimente

 

Ştiri din .ro




Mai multe titluri din categorie

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...

Amazon, acuzat că a „ruinat Crăciunul”

Amazon, acuzat că a „ruinat Crăciunul”
Amazon a fost ținta criticilor în această perioadă apropiată de sărbători, clienții afirmând că gigantul „ruinează” ziua cea mare a copiilor, notează Daily Mail. Gigantul a...
Serviciul de email marketing furnizat de