Exista o secventa in Razboiul Stelelor, partea a II-a (Atacul clonelor), in care simpaticii roboti R2-D2 si C-3PO ajung intr-o fabrica de roboti, in care muncitorii erau roboti. C-3PO exclama: 'Ce pervers!'.
In realitate, oricat ar parea de nefiresc, autoreplicarea robotilor este, cu certitudine, calea cea mai simpla de producere a robotilor la scara industriala si comerciala. Intrebarea este, insa, cata vreme va mai trece pana ce masinile (incluzand aici calculatoarele si robotii, deci inteligenta artificiala) vor reusi sa CREEZE alte masini. S-ar putea sa fim mult mai aproape de acel moment decat s-ar crede.
Pana una-alta, Michael Cook, doctorand al Colegiului Imperial din Londra, a creat un program de calculator capabil sa genereze jocuri de calculator. Cook si-a botezat 'fiica' Angelina.
Jocurile create de Angelina sunt simple. Metroidvania este unul dintre acestea – un joc de tip 'Arcade', in care eroul sare peste obstacole, se fereste de proiectilele trase de 'invadatori' si cauta sa ii vaneze pe acestia. Trei comenzi, trei taste si un joc simplu, care poate fi chiar distractiv pentru iubitorii genului. Il gasesti aici.