Campionatele de fotbal sunt contextul perfect pentru lansarea pe micile ecrane a unor reclame la bere şi la adjuvanţii săi locali - seminţele de floarea soarelui, la tradiţional asociatele cu sportul - Pepsi şi Coca-Cola, la ape minerale şi la cosmetice pentru bărbaţi.
Tristeţile lui Dorel
Campionatele de fotbal sunt contextul perfect pentru lansarea pe micile ecrane a unor reclame la bere şi la adjuvanţii săi locali - seminţele de floarea soarelui, la tradiţional asociatele cu sportul - Pepsi şi Coca-Cola, la ape minerale şi la cosmetice pentru bărbaţi.Printre reclamele la Ursus, Ciucaş, Heineken şi … Nutline, rulează, cu ocazia Campionatului European de Fotbal, al optulea spot pentru coniacul "Unirea”. Existent în scenariul scris încă din 2005, Dorel a aşteptat vara lui 2008 ca să lovească din nou. Iar consecinţa gestului său este incalculabilă la scara istoriei. Mingea preluată neinspirat de mezinul echipei transformă în praf şi pulbere cîteva vase rare de lut abia dezgropate de arheologi.
Dorel e un anti-erou perfect. Unul trist. El încearcă şi nu prea reuşeşte. Să conducă un camion, să descarce o remorcă, să sape un şanţ fără să lase în întuneric un cartier întreg. Peste toate, mai are şi nişte colegi care ţin să îi răsucească cuţite în rănile fizice şi metafizice. Pentru că Dorel nu numai că se accidentează foarte des în cîmpul muncii dar şi suferă sistematic de o tristeţe a neîmplinirii care numai pe un perfecţionist îl poate caracteriza.
Aflat de şase ani în ograda creativă Next şi CAP, brandul "Unirea” a fost unul dintre cele mai premiate. Iar premiile de eficienţă luate trei ani la rînd ( la Effie în 2004, 2005 şI 2006) au atestat rezultatele în vînzări ale tăriei făcute celebre de Dorel, Gogu şi colegii lor de echipă. Despre o altă ipostază a echipei muncitoare "Unirea” ne-a vorbit Codin Caradimu copywriter la Agenţia CAP.
- Ce are în comun cel mai nou Dorel, cu eroul spoturilor Unirea aşa cum îl ştim de cîţiva ani buni ?
- Campania se pliază pe evenimentul fotbalistic al anului. Mai pregătiţi şi o altă ipostază a lui Dorel pînă la sfîrşitul lui 2008 ?
Dar să fim oneşti, fără miuţa aceea nevinovată care aduce niscaiva probleme cu ea, cred că şi astăzi script-ul "Situl”, putrezea în folderul "neaprobate”
- În ce va consta campania ? Doar acest spot ?
- Fotbalul merge cu berea în campaniile româneşti. Are loc şi un coniac în lupta pentru un spaţiu în mintea microbistului ?
- Ce aşteptări aveţi de la această campanie ?
"Unirea” nu face politică şi nici nu critică pe nimeni. N-are timp de aşa ceva pe setea asta. Pune doar oglinda pe anumite lucruri specifice vieţii de zi cu zi, din spaţiul în care trăim, muncim etc.
Citește pe Antena3.ro