Responsabilii ruşi din domeniul marketingului continuă să creadă că numele premierului Vladimir Putin, foarte popular în Rusia, asigură vânzări garantate. Altfel nu se explică deciziile de piaţă, cum ar fi un nou preparat culinar botezat "Miracolul ciupercilor şi al verzelor Putin", relatează luni AFP, citată de Agerpres.
Comercializate mai ales în regiunea minieră Kemerovo din Siberia, aceste murături scoase la vânzare în borcane pe a căror etichetă apare numele de familie al şefului guvernului rus, scris cu litere albe, alături de vulturul bicefal simbolizând Rusia, nu i-au plăcut corespondentei ziarului Novaia Gazeta care a decis să scrie un articol pe acest subiect. Ea îşi sfătuieşte cititorii să stropească neapărat acest amestec de legume "preparat de combinatul de conserve Astrahan" de lângă Marea Caspică, cu un pahar plin ochi de vodcă "Putinka" - pentru a nu-i mai simţi gustul. Cota de popularitate a lui Vladimir Putin rămâne foarte ridicată în Rusia, atingând 83% potrivit unui sondaj recent al institutului independent Levada, în timp ce Putinka are o cotă de piaţă semnificativă, de 4,4%, într-o ţară unde mărcile de vodcă sunt numeroase.
Citește pe Antena3.ro