Proprietarul Facebook și Instagram a devansat lansarea aplicației cu 15 ore, făcând-o disponibilă gratuit în 100 de țări în magazinele Apple și Google, deși din cauza unor probleme de reglementare nu va fi disponibilă în UE.
Branduri precum Billboard, HBO, NPR și Netflix și-au creat conturi la câteva minute de la lansare. Meta a declarat că printre susținătorii inițiali se numără Shakira și Gordon Ramsay, iar un raport recent sugerează că Oprah Winfrey și Dalai Lama au fost, de asemenea, contactați, potrivit The Guardian.
Utilizatorii Thread vor avea nevoie de un cont Instagram pentru a se conecta. După ce s-au înregistrat, aceștia pot alege să urmărească aceleași conturi pe care le urmăresc pe Instagram, dacă și acestea s-au alăturat noii aplicații.
Meta a lansat Threads, rivalul Twitter, în urma unei alte perioade de „turbulențe” la Twitter, care a impus limite de vizualizare a tweet-urilor în weekend.
Reacțiile la debutul de miercuri au variat de la prudență la entuziasm, mulți lăudând ușurința de utilizare, iar unii spunând că Elon Musk ar trebui să fie îngrijorat. Alții au subliniat că integrarea rapidă a aplicației cu Instagram a arătat cât de puternică a devenit Meta.
Meta a descris Threads ca fiind un "spațiu nou, separat, pentru actualizări în timp real și conversații publice", având ca scop "să ia ceea ce Instagram face cel mai bine și să extindă acest lucru la text”.
Postările de pe Threads pot avea 500 de caractere, faţă de 280 pentru majoritatea utilizatorilor Twitter, şi pot fi postate videoclipuri de până la 5 minute.
Twitter are o bază de utilizatori de peste 250 de milioane, în timp ce Instagram ar avea 2 miliarde de utilizatori.
(sursa: Mediafax)