Jurnalul.ro Tech Ştiinţă News

News

04 Apr 2008   •   00:00

Extratereştri antici. Relatări despre “vizitele” locuitorilor altor planete pe Terra sunt  prezente şi în texte chinezeşti str&a

Extratereştri antici. Relatări despre “vizitele” locuitorilor altor planete pe Terra sunt  prezente şi în texte chinezeşti străvechi. În cartea intitulată “În căutarea supranaturalului”, Gyn Bao, autor ce aparţinea Dinastiei Jin (317-420 d. Hr.) descrie contacte cu marţienii. În Perioada Celor Trei Regate (222-280 d. Hr.) e menţionată apariţia stranie a unui băiat, înalt de 1,30 m, îmbrăcat în albastru, cu ochi strălucitori, care s-a apropiat de alţi copii ce se jucau, spunându-le: “Eu nu sunt de pe Pâmânt, ci de pe Marte. Dar, joaca voastră plină de bucurie m-a făcut să vin să vă văd”.

Teleportare funcţională. Unul dintre subiectele preferate ale autorilor de literatură şi de filme SF îl reprezintă teleportarea. În 2004, în cadrul unui Raport al US Air Force, intitulat “Studiul Fizicii Teleportării”, cercetătorul Eric W. Davis a trecut în revistă aspecte legate de efectuarea teleportării. Savantul a analizat posibiltăţile fiinţelor umane de a se teleporta apelând la legile clasice ale fizicii, fără a apela la “tehnologii externe”. Teleportarea realizată cu ajutorul unor “procedee netehnologice” a fost semnalată deseori de-a lungul istoriei, inclusiv în câteva povestiri biblice. În majoritatea cazurilor, teleportarea nu a fost planificată în prealabil, subiecţii ajungând aproape instantaneu şi involuntar în locaţii complet diferite aflate la mari distanţe faţă de locurile în care se găseau iniţial. Fizicienii au descoperit că, în anumite condiţii, cu cât pătrund mai adânc în nivelurile subatomice şi cuantice din realitatea înconjurătoare, cu atât mai posibilă pare ideea teleportării  particulelor materiale. (R.P.)

Subiecte în articol: mistere ştiinţă