Jurnalul.ro Tech Ştiinţă Omenirea, amenințată de o cometă-gigant. Cât de aproape e Apocalipsa?

Omenirea, amenințată de o cometă-gigant. Cât de aproape e Apocalipsa?

30 Ian 2016   •   17:32
Omenirea, amenințată de o cometă-gigant. Cât de aproape e Apocalipsa?

Viziunile referitoare la Apocalipsă sunt reale? Oamenii de ştiinţă avertizează că o cometă gigant ar putea distruge viaţa de pe Terra şi că este nevoie ca lumea ştiinţifică să-şi îndrepte atenţia şi asupra acestor corpuri cereşti, despre care nu se cunosc foarte multe lucruri.

Numărul de comete gigantice care ar putea lovi Pământul este mai mare decât se credea anterior. În timp ce NASA se concentrează pe ameninţările care vin din partea asteroizilor, noile cercetări sugerează că trebuie să privim dincolo de orbita lui Jupiter, unde se găsesc cele mai multe comete gigant.

Sute de comete masive, denumite "Centauri", au fost descoperite în ultimele două decenii. Centaurii sunt bile de gheaţă şi praf, cu o orbită instabilă care încep a fi întâlnite dincolo de Neptun.

Te-ar putea interesa și
Profeții pentru anul 2016. Ce a prezis Baba Vanga pentru Europa și pentru români
Tot ce trebuie să știi despre DEOCHI! Cum se ia? Cum se vindecă? DESCÂNTECE!

Muntele INTERZIS femeilor sau „ATHOSUL MARAMUREȘULUI”. Află ce minuni se petrec acolo

O astfel de cometă poate ajunge la dimensiuni de la 49 la 97 kilometri lăţime şi conţine mai multă masă decât toţi asteroizii care au trecut pe lângă Pământ descoperiţi până în prezent.

Află când cred savanții că va trece pe lângă Pământ primul „Centaur”? Cât de aproape este Apocalipsa?