Australienii alocă cel mai mult timp reţelelor de socializare, circa şapte ore pe zi, fiind secondaţi de americani şi britanici, se arată într-un studiu Nielsen, care constată şi o creştere de 82% a timpului petrecut pe platforme sociale de internauţi în 2009, faţă de 2008.
Pe plan internaţional, reţelele de socializare şi blogurile sunt cea mai populară categorie online, din punct de vedere al timpului alocat în decembrie 2009 de internauţi, pe locurile următoare aflându-se jocurile online şi serviciile de messenger.
Cu 206,9 milioane de vizitatori unici, Facebook a fost reţeaua de socializare preferată de internauţi în decembrie 2009, 67% dintre utilizatorii de social media din lume vizitând site-ul pe parcursul ultimei luni a anului trecut. Şi perioada de timp petrecută de internauţi pe Facebook a crescut, la circa şase ore pe lună.
În decembrie 2009, Twitter a continuat să conducă pe teritoriul american în topul reţelelor de socializare cu cele mai mari creşteri. În SUA, Twitter a înregistrat o creştere a numărului de vizitatori unici de 579% faţă de 2008, de la 2,7 milioane la 18,1 milioane.
Pe ţări, în SUA există cel mai mare număr de utilizatori de bloguri şi reţele sociale - 142,1 milioane de vizitatori unici, pe poziţia secundă în top fiind Japonia - 46,6 milioane.
Citește pe Antena3.ro