x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget BlackBerry, pierderi de peste 750 de milioane de dolari. Produsele RIM nu mai au deloc căutare pe piața americană

BlackBerry, pierderi de peste 750 de milioane de dolari. Produsele RIM nu mai au deloc căutare pe piața americană

de Robert Veress    |    17 Oct 2012   •   13:37
BlackBerry, pierderi de peste 750 de milioane de dolari. Produsele RIM nu mai au deloc căutare pe piața americană
În Statele Unite a devenit o rușine să folosești ca smartphone un model BlackBerry, notează The New York Times, într-un articol intitulat „The BlackBerry as Black Sheep” (joc de cuvinte bazat pe particula „black” - negru, din titulatura produsului RIM: „Mura (neagră) ca oaie neagră”).
Articolul începe cu povestea unei agente de vânzări din Los Angeles, care mărturisește că, la întâlnirile de afaceri, își ascunde BlackBerry-ul sub iPad, pentru a nu se face de râs în fața clienților.
Dacă în urmă cu doar trei ani, gadget-urile RIM erau „obligatorii” în recuzita oamenilor de afaceri și nu doar, BlackBerry fiind marca cea mai vândută de telefoane în SUA, cu o cotă de piață de 50%, în prezent au ajuns să fie aproape detestate, cota de piață scăzând la doar 5%. Una dintre primele măsuri luate de noul director executiv al al Yahoo!, Marissa Mayer a fost să înlocuiască telefoanele angajaților, care, în loc de BlackBerry-uri au primit iPhone-uri și smartphone-uri cu Android. Până și Casa Albă, ai cărei angajați foloseau exclusiv BlackBerry-uri, din rațiuni de securitate (zice-se) s-a „convertit” la iPhone. Producătorul Research in Motion (RIM) se așteaptă la pierderi de 753 de milioane de dolari anul acesta de unde în 2011 a înregistrat un profit de peste un miliard de dolari.

 

×