TRIPLE PLAY
UPC-Astral, lider pe piata de comunicatii prin cablu din Romania, a modernizat in luna iulie trei casierii Astral din Bucuresti, pe care le-a transformat in Centre de Relatii cu Clientii, la standarde UPC.
TRIPLE PLAY
UPC-Astral, lider pe piata de comunicatii prin cablu din Romania, a modernizat in luna iulie trei casierii Astral din Bucuresti, pe care le-a transformat in Centre de Relatii cu Clientii, la standarde UPC. In noile centre, clientii au la dispozitie un spatiu special amenajat pentru a testa serviciile de televiziune, telefonie si internet. Compania a lansat si programul "Opinia ta conteaza", pentru a facilita comunicarea cu clientii si pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Clientii sunt invitati sa exprime in scris sugestiile si comentariile legate de serviciile companiei, la care vor primi raspuns.
Noile Centre de Relatii cu Clientii sunt situate pe Str. Rm. Sarat nr. 15, bl. 20F, Sector 3, Str. Dr. Taberei nr. 134, bl. 713, Sector 6, si Sos. Oltenitei nr. 142, bl. 4, Sector 4. In luna august, compania inaugureaza doua Centre de Relatii cu Clientii, in Bd. 9 Mai nr. 2, bl. 20A, Sector 1, si in Sos. Mihai Bravu nr. 223, Sector 3. In Bucuresti, UPC-Astral are 20 de casierii, care deservesc peste 280.000 de clienti.