Românii caută pe internet informaţii despre sănătate 53,8%, educaţie 50,8%, divertisment 46,6% şi artă 46,6%, potrivit unei cercetări de piaţă realizate de TradeAds Interactive.
Femeile caută pe internet informaţii despre artă, călătorii, divertisment, educaţie, familie, sănătate, shopping, iar bărbaţii accesează informaţii din domeniile auto, business, divertisment pentru adulţi, sport şi tehnologie.
Sondajul mai revelează şi că unul din zece utilizatori români de internet realizează tranzacţii bancare online, în vreme ce 9% acceseaza web-ul prin dispozitive mobile.
“Românii declară că folosesc cu precădere calculatoarele de tip desktop pentru navigarea pe Internet 63,6%, în timp ce laptop-urile şi notebook-urile sunt utilizate de 39,3% dintre cei chestionaţi. Echipamentele mobile (...) au o pondere de 9%, acest segment având potential de creştere, iar 9,6% dintre cei chestionaţi declară că realizează tranzacţii bancare pe Internet”, se arată într-un comunicat.
Sondajul s-a desfăşurat în perioada 10-27 ianuarie, în baza unui chestionar cu 22 de întrebări, livrat online. Volumul eşantionului analizat a fost de 5.356 respondenţi.