JOCURI - ULTIMELE APARITII
La sfarsitul anului 2005 a aparut ultimul joc din celebra serie Civilization a lui Sid Meier. Castigand numeroase premii de cel mai bun joc al anului, se poate spune ca jocul este un succes, cu toate ca a "beneficiat" de o serie intreaga de patchuri dupa lansare.
Producatorii au ales sa treaca de la grafica 2D la grafica 3D, trecere reusita de altfel. Meniurile sunt frumos realizate atat ca aspect, cat si ca functionalitate. In timpul jocului propriu-zis, playerul poate face zoom in afara pana cand are in fata o harta a globului sau se poate apropia
intr-atat incat poate sa isi dea seama ce cladiri exista in oras fara sa mai intre in meniul cu datele despre oras. Acest meniu a fost simplificat, iar producatorii au incercat chiar evitarea folosirii lui, dand posibilitatea modificarii productiei si setarilor orasului si prin selectarea acestuia pe harta.
Sunetul se remarca prin muzica bine aleasa, reprezentativa pentru fiecare epoca a jocului. In rest: strigate de lupta, focuri de arma si asa mai departe.
AI-ul este si el mult imbunatatit, atat cel al inamicilor sau aliatilor, cat si cel ce se ocupa cu automatizarea productiei si unitatilor-worker ale jucatorului uman, eliminand astfel nevoia de micromanagement.
O alta problema rezolvata este una ce dateaza de la primul joc din serie: atunci cand o unitate mult mai puternica, de exemplu un tanc, ataca o unitate mult mai slaba si mai inapoiata, dar cu bonus in defensiva (de exemplu un sulitas) se intampla ca tancul sa piarda. Pentru a remedia situatia, producatorii au schimbat atributele unitatilor, inlocuind ofensiva si defensiva cu o singura valoare ce reprezinta puterea unitatii.
De asemenea, au fost introduse bonusuri unice pentru fiecare unitate, care, alese cu grija, pot face diferenta dintre victorie si infrangere.
Citește pe Antena3.ro
CERINTE DE SISTEM
|
|
SCOR
|
|