Orange România a lansat azi un serviciu în premieră pe piaţa din România “Business One Voice”, o soluţie convergentă de voce fixă şi mobilă în cloud.
Prin virtualizarea centralelor telefonice se elimină cheltuielile aferente achiziţionării, întreţinerii, configurării şi operării echipamentelor. De asemenea, prin alocarea de resurse de voce fixă sau mobilă pe destinaţii de apel, la nivel de utilizator, grupuri sau profiluri de utilizare şi prin controlul în timp real asupra consumului acestora, clienţii pot deţine controlul total asupra costurilor.
Clienţii pot administra serviciul de oriunde şi oricând, de pe orice dispozitiv conectat la internet, prin intermediul unei interfeţe web.
În ceea ce priveşte costurile, la cel mai ieftin abonament, costul per utilizator porneşte de la 1 euro, a precizat Florin Popa, Business to Business Director la Orange România, fără să ofere mai multe detalii.
Functionalităţile de voce fixă, mobilă sau convergenţa acestora variază de la identificarea apelantului, restricţionarea şi redirecţionarea apelurilor, apel în aşteptare, personalizarea tonurilor şi muzica în aşteptare, preluare apel, restricţionare sau respingere apeluri, până la cele complexe precum conferinţă, transferul în cascadă al apelurilor între numere fixe sau mobile după un scenariu prestabilit, redirecţionare de la distanţă, plan privat de numerotaţie.
Potrivit oficialilor Orange, filiala din România este prima din grupul telecom francez care implementează aceste tip de serviciu.