Noul operator incearca sa-si atraga clientii cu preturi ceva mai mici decat ale gigantilor cu care concureaza si tarife unice pentru toate apelurile nationale.
Dupa o lunga perioada de agonie si un an in care doar s-a vorbit de relansare, batranul Cosmorom a iesit pe piata sub numele noului sau proprietar grec: CosmOTE. Investitiile vor ajunge la aproape o jumatate de miliard de euro. O misiune destul de dificila, dat fiind faptul ca marea majoritate a clientilor cu bani este deja abonata la serviciile Orange, Connex Vodafone sau Zapp, care ocupa impreuna aproximativ 60% din piata. In primul rand, CosmOTE ar trebui sa-i convinga pe cei care nu si-au luat inca un telefon mobil. Asta e principala sa tinta pe piata romaneasca: "Vrem sa facem telefonia mobila accesibila tuturor", a declarat ieri Nikolaos Tsolas, directorul general al CosmOTE Romania. CARTELE. Printr-o miscare abila, CosmOTE va afisa tarife in euro, in timp ce ceilati operatori de telefonie mobila isi exprima tarifele in dolari. Asul din maneca il reprezinta cartelele preplatite, cu perioada de valabilitate foarte mare si convorbiri nationale ieftine. O astfel de cartela este practic gratuita. Clientul trebuie sa plateasca creditul initial de 5 euro pe care il poate consuma in 12 luni de la activare.Citește pe Antena3.ro
CONCURENTA
|
Pentru comparatie, cele mai mici abonamente din oferta concurentilor Cosmorom costa 4 dolari pe luna si nu au minute incluse (cu exceptia ofertelor promotionale). Orange taxeaza cu 0,14$/minut convorbirile in retea si 0,22$/minut in alte retele. La Connex, un minut costa 0,14$ pentru apelurile in reteua proprie si pentru RomTelecom si 0,22$ in alte retele. Zapp 14All ofera un tarif unic de 0,14$/minut pentru apelurile in orice retea nationala.
|