Deşi dispozitivele Samsung fac parte din categoria gadgeturilor care nu îţi fac probleme foarte uşor şi pe care te poţi baza la greu, se întâmplă uneori să ţi se strice smartphone-ul sau smart TV-ul chiar în mijlocul zilei şi să nu ai la cine să apelezi.
Pentru acest tip de situaţii, Samsung a lansat un nou serviciu de asistenţă tehnică online, S Service, anunţă Noobz.ro.
Uneori, soluţiile pot apărea destul de greu, dar Samsung urmăreşte să dea o mână de ajutor clienţilor săi cu nou serviciu de asistenţă tehnică S Service, care oferă suport tehnic online chiar de la laptopul sau computerul personal.
Serviciul se bazează pe comunicarea prin sistem chat, care te pune în contact direct cu un agent „expert” de la Samsung, căruia poţi să îi comunici direct problema întâmpinată, şi care va încerca să îţi ofere în cel mai scurt timp cele mai bune soluţii.
Aplicaţia funcţionează pe dispozitive care rulează un sistem de operare de la Windows 8 în sus. Ironic este faptul că software-ul nu se va instala corespunzător pe computerele care rulează Windows 10 şi nu există niciun link care să îţi poată rezolva această problemă.
Citește pe Antena3.ro