Continutului emotional al unui joc video i se va acorda din ce in ce mai multa importanta multumita noilor tehnici de analiza a miscarilor unui actor, care vor duce la crearea eroilor cu fete umane.
Jocuri video foarte realiste, care vor infatisa figuri umane asa cum arata ele in realitate, vor aparea in maximum doi ani, au declarat game designerii intr-un interviu pentru BBC. In prezent, creatorii nu au putut dezvolta personaje cu figuri si expresii realiste. David Kunkler, producator la Obsidian Entertainment si creator al jocului Neverwinter Nights 2, a declarat ca jocurile sunt acum intr-o "vale bizara".
TERAPIE PRIN JOC
|
Tendinta de a crea personaje cat mai umane si de a imbunatati actiunea si dialogurile intr-un joc video va accentua latura emotionala a acestora. "Vom fi capabili sa ne jucam cu emotiile oamenilor, vom putea sa ii facem sa rada, sa planga sau sa fie tristi", a declarat Ian Livingstone, de la Eidos Interactive, creatorul seriei de jocuri video Tomb Rider.
Punand accent pe latura emotionala a jocurilor, unele au capacitatea sa-i antreneze sau sa-i ajute pe soldatii americani. "Exista multe simulari care sa ii antreneze pe soldatii aflati in Iraq, de exemplu", a declarat prof. Nareyek, de la Games Lab. Cei suferinzi sunt supusi unui fel de terapie prin expunere la o situatie similara, creata de un sistem video. |