Oficialii Mio România au anunţat vânzări de 32.000 de unităţi pentru 2009. La jumătatea anului trecut, estimările companiei mergeau până la 35.000 de GPS-uri.
Vânzările înregistrate în ultimul trimestru au fost de 7000 de untităţi, într-o piaţă estimată la 60.000 de unităţi, la nivelul întregului an, a declarat azi Sergiu Gânscă, Sales and Marketing Manager Mio pentru România.
La nivel local s-a înregistrat un interes crescut pentru produsele cu harta dedicată de România (Moov500), cu o pondere semnificativă în vânzări (20%), dar şi pentru dispozitivele avansate din gama Spirit, lansată în a doua jumatate a anului.
Oficialii Mio consideră că în 2010 piaţa locală de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unităţi, la nivelul anului 2009. Cu toate acestea, se aşteaptă o creştere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care oferă funcţii suplimentare şi îmbunătăţesc experienţa de navigare a utilizatorilor.
“Echipamentele GPS au în continuare un potenţial uriaş, având în vedere numărul mare de autoturisme şi rata mică de penetrare a acestui tip de echipamente în piaţa locală (până în 10%)”, a arătat Sergiu Gânscă.
Estimările din 2009
Reprezentanţa locală a producătorului taiwanez vorbea, in iunie 2009, de 15.000 de unităţi vândute în prima parte a anului şi anticipa pentru întregul an comercializarea a 35.000 de unităţi.
Laura Samson, directorul general al Mio Technology România, estima atunci o piata de 80.000 de unităţi, "nivel similar cu cel din 2008 sau probail mai redus".
În luna martie a anului trecut, Bogdan Condurăţeanu (director Sheba, distribuitor Garmin) estima o piaţă de 50.000 de GPS-uri pentru 2009.
Citește pe Antena3.ro