Apple aruncă pe piaţă încă două tablete, la vânzare din 2 noiembrie
Pe o piaţă pe care deţine o cotă de peste 65%, cu 84 milioane tablete vândute şI 90% din traficul global online pe aceste gadget-uri, Apple dă o lovitură finală concurenţei. Compania a prezentat aseară iPad Mini şi, surpriză, iPad 4!
Pentru iPad Mini, inginerii au închipuit un design diferit de modelele precedente, cu un ecran Multi-Touch de 7,9 inci/20cm (rezoluţie 768 x 1024) , o grosime de 7,2 mm, greutate de 308 grame, la jumătate din greutatea lui iPad 3. Din puncte de vedere hardware se prezintă cu un chipset A5, cameră foto de 5MP, filmare 1080p/30cps. Totul pe o platformă iOS, în "haine” de aluminiu şI sticlă. Performanţele Wi-Fi au fost dublate, existând şi versiuni 4G/LTE. Producătorul promite o durată de viaţă a bateriei de până la 10 ore. În ceea ce priveste AppStore, numărul aplicaţiilor a trecut de 700.000, din care peste 250.000 sunt dezvoltate special pentru tablete.
Ipad Mini va fi disponibil din 2 noiembrie, la preţuri care încep de 350 dolari (piaţa americană). Preţurile pentru varianta cu Wi-Fi şI reţea celulară ajung la 660 dolari (stocare 64GB).
Ipad 4 nu aduce schimbări majore faţă de iPad 3. Se remarcă în primul rând trecerea la noul chipset A6X. Diagonala rămâne la 9.7 inci, cu Retina Display, sistem de operare iOS 6 şI versiuni 4G/LTE. Preţurile încep de la 500 dolari (doar Wi-Fi) şI urcă până la 830 dolari. Precomenzi se pot face din 26 octombrie.