Potrivit reprezentanţilor Orange România, vînzările iPhone au depăşit aşteptările, operatorul refuzînd însă să dea mai multe detalii în acest sens. În noaptea lansării, directorul general Orange, Richard Moat, preciza că planurile companiei vizează cîteva zeci de mii de unităţi pînă la sfîrşitul anului.
Potrivit reprezentanţilor Orange România, vînzările iPhone au depăşit aşteptările, operatorul refuzînd însă să dea mai multe detalii în acest sens. În noaptea lansării, directorul general Orange, Richard Moat, preciza că planurile companiei vizează cîteva zeci de mii de unităţi pînă la sfîrşitul anului.
"Românii preferă modelul de 16GB şi aleg culoarea albă pentru ca să se poată vedea acest aspect etnic", ne-a declarat ieri Richard Moat.
Compania va demara de săptămîna viitoare campania publicitară pentru noua viziune de brand. Operatorul va promova şi în România noul slogan: "Together we can do more", renunţîndu-se astfel la "The future’s bright, the future’s Orange".
Citește pe Antena3.ro