Agenţia de marketing online Razorfish, deţinută de compania Microsoft, va fi cedată către firma franceză de publicitate Publicis Groupe, pentru suma de 530 de milioane de dolari, printr-un contract “stock and cash”, potrivit computerweekly.com
Razorfish îşi va menţine actualul management, ca unitate autonomă a diviziei VivaKi din cadrul Publicis Groupe. Potrivit analiştilor, efectul recesiunii pe piaţa de publicitate a determinat compania Microsoft să se mulţumească cu mai puţin de 600 de milioane de dolari, de la 700 de milioane cât a cerut iniţial.
Publicis Groupe a întrecut ofertele de licitaţie ale celei mai mari agenţii de publicitate din lume, WPP şi a celei mai mare agenţii din Japonia, Dentsu. Publicis deţine locul 4 la nivel mondial, după WPP, Omnicom Group şi Interpublic Group of Companies.
Anterior cunoscută sub numele de Avenue A / Razorfish, Microsoft a achiziţionat agenţia în 2007, ca parte a unei oferte de preluare în valoare de 6 miliarde de dolari, pentru compania aQuantive.
Preluarea este de aşteptat să se finalizeze înainte de sfârşitul anului.
Citește pe Antena3.ro