Dezvoltarea reţelei, îmbunătăţirea serviciilor “call-center”, precum şi investiţiile în retail şi reţeaua de magazine sunt câteva din obiectivele noului şef Vodafone România, Inaki Berroeta.
Potrivit lui Berroeta, operatorul va investi 500 milioane de euro în următorii cinci ani, cea mai mare parte a sumei urmând să fie alocată pentru dezvoltarea reţelei operatorului.
"Potrivit analiştilor, traficul de date mobile va creşte semnificativ în următorii ani, iar reţeaua Vodafone România trebuie să fie pregătită în acest sens. Creşterea traficului va fi susţinută de avansul vânzărilor de telefoane inteligente, care vor deveni din ce în ce mai accesibile pe măsură ce preţurile vor continua să scadă", a spus astăzi Berroeta, în cadrul unei întâlniri cu presa.
El a adăugat că piaţa locală a telecomunicaţiilor are potenţial de creştere şi a precizat că investiţiile vor continua şi în direcţia retailului.
"Ne vom concentra pe date mobile şi telefoane inteligente şi vom investi şi în această direcţie. Cunosc faptul că piaţa locală este sensibilă la preţ, dar nu vom practica tarife sub costuri", a afirmat şeful operatorului.
În opinia sa, preţul telefoanelor inteligente este destul de ridicat, intenţionându-se introducerea de modele mai ieftine.
Noul CEO Vodafone România obişnuieşte să efectueze vizite inopinate în reţeua de magazine a operatorului, mai ales în week-end, dar şi în cele ale concurenţei.
El a adăugat că prin toate investiţiile anunţate investiţii, Vodafone România urmăreşte să ofere clienţilor mai multă valoarea decât ceilalţi competitori.
Inaki Berroeta este noul CEO Vodafone România începând cu data de 1 decembrie 2010.