x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Profitul Sony a scăzut cu 5,9%

Profitul Sony a scăzut cu 5,9%

03 Feb 2011   •   16:53

Sony reuşeşte, prin reduceri de costuri, să menţină profitul în grafic pentru a atinge ţinta de sfârşit de an fiscal, însă investitorii sunt dezamăgiţi de absenţa unui produs "hit" prin care compania să redobândească statutul de simbol al înaltei tehnologii japoneze, transmite Reuters.

Profitul operaţional al companiei a scăzut cu 5,9% în perioada octombrie-decembrie, al treilea trimestru al anului fiscal 2010-2011, la 1,68 miliarde de dolari, din cauza competiţiei dure de pe piaţa televizoarelor.

Acţionarii companiei apreciază strategia directorului general Howard Stringer, care a concediat angajaţi şi a vândut mai multe fabrici pentru a îmbunătăţi profitabilitatea. Stringer, născut în Ţara Galilor, a devenit în 2005 primul CEO non-japonez al Sony. Totuşi, acţionarii consideră ca gigantul japonez trebuie să inoveze şi să lanseze produse revoluţionare pentru a reuşi să prindă din urmă rivali precum Apple sau Samsung.

Sony a anunţat, la Consumer Electronisc Show în Las Vegas, că are ca obiectiv pentru acest an să devină al doilea producător de tablete la nivel mondial, însă nu a prezentat încă vreun astfel de model.

×