Romtelecom a lansat noi abonamente, şi-a repoziţionat “brandul” pe piaţă şi şi-a schimbat identitatea vizuală. Clienţii care se abonează la orice serviciu de voce pentru o perioadă de doi ani, pînă la 31 octombrie, vor primi gratuit o conexiune la Internet pentru un an de zile.
Romtelecom a lansat noi abonamente, şi-a repoziţionat “brandul” pe piaţă şi şi-a schimbat identitatea vizuală. Clienţii care se abonează la orice serviciu de voce pentru o perioadă de doi ani, pînă la 31 octombrie, vor primi gratuit o conexiune la Internet pentru un an de zile. Conexiunea, de 512 kbps, va fi disponibilă în primul an contractual de luni pînă vineri, între orele 20:00 şi 06:00, şi pe întreaga durată a weekend-ului. În cazul în care clientul va dori să păstreze conexiunea şi în anul următor, viteza acesteia va creşte la 2 Mbps, accesul va fi nelimitat, iar clientul va plăti un abonament de 7,5 euro pe lună.
De asemenea, între 15 septembrie şi 15 decembrie, clienţii persoane juridice pot beneficia de o nouă ofertă de servicii de date şi Internet ce le aduce un laptop la fiecare megabit de acces la Internet Premium achiziţionat. Noua ofertă este valabilă pentru toţii clienţii persoane juridice care încheie contracte de cel puţin doi ani.
Produsele pentru care se aplică oferta sunt IPFix Ultra de 1 şi 2 Mbps şi MetroNET de la 1 la 50 Mbps, astfel clienţii putînd primi până la 50 de laptop-uri pentru fiecare conexiune contractată. Laptop-urile oferite sunt marca Fujitsu Siemens, dotate cu procesor Intel Pentium Dual Core şi memorie RAM de 2 GB.
Brandul Romtelecom
Potrivit reprezentanţilor companiei, noul brand Romtelecom nu va mai spune povestea telefoniei fixe separat de celelalte segmente de activitate dezvoltate în timp. Astfel, compania îşi uniformizează platforma de comunicare sub o unică poziţionare de brand, folosind denumiri diferite de produse pentru a face diferenţa între campaniile de comunicare a anumitor servicii: Voce (telefonie fixă), Clicknet (Internet de bandă largă) şi Dolce (televiziune digitală). Comunicarea cu clienţii de business se va face prin sub-brandul Romtelecom Business Solutions.
Citește pe Antena3.ro