“Sunt încrezător că România are un potenţial sporit pentru creşterea operaţiunilor Sony locale, piaţă în care ne propunem ca obiectiv pe termen mediu să devenim brandul numărul 1 în preferinţele românilor pentru electronicele de larg consum. România este o ţară de principal interes pentru Sony în regiune şi avem speranţa că 2011 va reprezenta un an prielnic pentru piaţa de IT&C locală”, zice Nakashima.
Nakashima, în prezent Country Head Eastern Balkans & Romania, Sony Central and Southeast Europe, şi-a început cariera în cadrul companiei în urmă cu 14 ani. În anul 1999, a ajuns în echipa de marketing global a segmentului de produse audio. Patru ani mai târziu, Nakashima este numit Country Head în regiunea Pakistan/Afghanistan, iar în 2006 preia operaţiunile din Iran. Între 2008 şi 2010, Nakashima este responsabil de retailul-ul magazinelor Sony Style la nivel global, din biroul de la Tokyo, urmând ca din 2010 să fie Country Head pentru zona Balcanilor de Est. Din 2011, România intră sub coordonarea sa, alături de Balcanii de Est.
Citește pe Antena3.ro