Epson a lansat în România 20 de produse de imagine digitală:
dispozitive de imprimare color inkjet, imprimare profesională,
proiectoare multimedia şi de business. Printre noutăţi, DiscProducer
PP-100 (foto), un echipament destinat multiplicării de CD-uri şi
DVD-uri, cu o viteză de 30 discuri/ oră.
Epson a lansat în România 20 de produse de imagine digitală: dispozitive de imprimare color inkjet, imprimare profesională, proiectoare multimedia şi de business. Printre noutăţi, DiscProducer PP-100 (foto), un echipament destinat multiplicării de CD-uri şi DVD-uri, cu o viteză de 30 discuri/ oră.
"Piaţa de imprimante va ajunge în 2008, conform estimărilor noastre, la 700.000 de unităţi. Ţinta noastră este atingerea unei cote de piaţă de 10%, a declarat directorul de vînzări şi marketing al Epson România, Simona Decuseară, într-o conferinţă de presă.
"Evoluţia din prima parte a anului reflectă creşterile susţinute pe segmentul multifuncţionalelor şi echipamentelor foto, imprimantelor matriciale, dar şi consumabilelor şi echipamentelor POS”, a adăugat reprezentantul companiei.
Compania Epson România, parte a grupului japonez Seiko-Epson Corporation, a înregistrat în primul semestru al anului o cifră de afaceri de şapte milioane euro şi are ca obiectiv pentru acest an o cifră de afaceri de 15 milioane euro, în creştere cu 15%.
La sfîrşitul primului semestru aveam o cotă de 14% pe piaţa videoproiectoarelor, produs care este cel mai vîndut din gama noastră, iar pentru sfîrşitul anului ne dorim o pondere de 20%", a mai arătat oficialul companiei.
Citește pe Antena3.ro