Flamingo International a raportat pentru luna iulie o creştere de peste 30% a vânzărilor totale înregistrate de grup, comparativ cu rezultatele înregistrate în luna precedentă, potrivit reprezentanţilor companiei.
Categoriile de produse care au înregistrat cele mai bune cifre de vânzări au fost electrocasnicele şi produsele IT&C, cu creşteri de până la 50% faţă de luna precedentă.
Principalii factori care au condus la creşterea vânzărilor pentru aceste segmente de produse au fost preţurile tot mai accesibile, ofertele promoţionale disponibile în magazine, special adaptate sezonului estival, dar şi necesitatea consumatorilor români de a achiziţiona produse specifice perioadei de vară şi destinate zonei de vacanţă.
Potrivit companiei, o astfel de evoluţie marchează, pe de altă parte, şi primul moment de revenire şi stabilizare a pieţei de electronice. Deşi la nivelul întregului an se aşteptă o scădere totală a pieţei de peste 35%, stabilizarea din luna iulie se reflectă de asemenea şi în luna august, transmiţând retailului românesc un mesaj pozitiv referitor la o uşoară revenire în a doua parte a anului şi în special în ultimul trimestru.
"Speram într-o revenire a pieţei în această perioadă (...) Avem încredere că, în lunile ce vor urma, vânzările îşi vor menţine o evoluţie constantă, pe un trend pozitiv, chiar dacă nu vor atinge aceleaşi valori din anii trecuţi. În orice caz, nu cred că vom mai fi martorii unor scăderi dramatice, precum cele de la începutul acestui an, când piaţa a scăzut cu peste 40%", a declarat Stefan Treiber, CEO Flamingo International.
Citește pe Antena3.ro