x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Special Interviuri Interviu cu sefa J`Info Tours: Criza inca se simte puternic in turism. Sunt si parti bune

Interviu cu sefa J`Info Tours: Criza inca se simte puternic in turism. Sunt si parti bune

02 Oct 2012   •   10:36
Interviu cu sefa J`Info Tours: Criza inca se simte puternic in turism. Sunt si parti bune

Patru ani de criza au schimbat turismul romanesc din multe puncte de vedere. Bugetele au scazut, atat la persoanele fizice, cat si la corporatii, destinatiile exotice se cauta mai rar, iar in top sunt unitatile de cazare de 3-4 stele. Pe de alta parte, operatorii din turism simt o distributie mai buna a plecarile, romanii alegand si perioadele din afara sezonului de varf si nu de putine ori dau destinatiile straine pe locuri din Romania. Carmen Pavel, sefa agentiei de turism J`Info Tours, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street.ro despre turismul romanesc, afaceri si educatie in turism.
"Anul 2012 a fost un an destul de bun, similar cu cel anterior. Dupa patru ani, criza inca se simte in Romania si in turismul romanesc", a declarat Carmen Pavel.

Potrivit acesteia, in 2012, in medie, bugetul unei de vacanta a unei familii cu trei membri s-a ridicat la 700-800 euro in cazul celor care au ales o vacanta in strainate si ceva mai putin la cei care au ramas in Romania.

"5.800 de romani au plecat prin agentia noastra in sezonul cald in afara tarii. Pentru ca bugetul se invarte in jurul a 700-800 euro de familie principalele destinatii au fost Bulgaria si Turcia, unde romanii pot merge cu transport propriu si aleg, in general, hoteluri de trei sau patru stele, cu regim all inclusive", a explicat Pavel.

De asemenea, romanii au preferat in 2012 circuitele in diferite zone ale Europei, precum Italia, Spania, Anglia, Franta sau Austria.

Citeste articolul intreg pe wall.street.ro

×