Vânzările de tricouri şi produse oficiale ale Real Madrid au scăzut cu mai mult de 20 la sută, după ce postul de antrenor al celui mai titrat club din lume a fost ocupat de portughezul Jose Mourinho, informează publicaţia Don Balon.
"De când a venit Mourinho, de când doar el vorbeşte, de când limitează prezenţa jucătorilor carismatici la conferinţe de presă şi Cristiano Ronaldo nu mai este în centrul atenţiei şi de când aproape toate antrenamentele sunt cu porţile închise, vânzările de tricouri şi produse oficiale au scăzut cu mai mult de 20 la sută", scrie Don Balon.
Sursa citată menţionează că preocuparea sponsorilor de la Real Madrid este atât de mare încât un preşedinte de companie a decis, fără ştirea lui Florentino Perez, să facă un sondaj în rândul fanilor pentru a afla ce cred despre Mourinho. "Cei mai mulţi socios - unii dintre ei oameni de afaceri şi prieteni ai lui Perez - îi spun lui Mourinho «Cotlet» şi consideră că indiferent de rezultatele obţinute, el nu are profilul de respect şi măreţie cerut oricărui antrenor pentru a conduce Real Madrid", notează Don Balon.
"Real Madrid vinde tricouri, nu cravate. Şi oricât de mult stil ar avea Mourinho făcându-şi nodul la cravata sa, fanul madrilen vrea să cumpere tricoul lui Cristiano, Casillas sau a altui idol al său şi nu ce poartă Mourinho", a declarat pentru Don Balon un oficial al unei firme de echipament sportiv.