Peste 1 milion de cetateni straini vor vizita Germania in timpul Cupei Mondiale. Pentru ca fanii euforici si generosi reprezinta o sursa reala de castig, prostituatele germane, si nu numai, asteapta cu nerabdare sa inceapa competitia.
COMBATERE. In Germania, prostitutia este legalizata din 2001, circa 400.000 de fete lucrand cu "carte de munca". Ele au asigurari de sanatate, fac parte dintr-un sindicat si beneficiaza de pensii. Fetelor "cu acte" urmeaza sa li se adauge inca aproximativ 40.000 de prostituate din afara granitelor tarii, cele mai multe aduse contra vointei lor si silite sa castige bani pentru retelele traficantilor de carne vie. Pentru a combate prostitutia fortata, nemtii s-au apucat sa proiecteze bordeluri de campanie, care seamana cu statiile de spalat masini si sunt dotate cu grupuri sanitare, automate de prezervative si butoane de alarma ce pot fi activate de prostituatele abuzate. Tot pentru a preveni prostitutia fortata, Parlamentul European a propus instituirea unor controale suplimentare la frontiere si consulate, pe perioada desfasurarii Cupei Mondiale. ST.PAULI. Unul dintre punctele cele mai cautate de amatorii senzatiilor tari va fi, cu siguranta, celebrul cartier St. Pauli din Hamburg. Acolo exista cea mai apreciata retea de bordeluri din Germania, iar prostituatele se numara chiar printre membrii cotizanti ai clubului local de fotbal, care activeaza in ligile inferioare germane. VIBRATOARELE KAHN SI BALLACK. Lantul de sex-shop-uri Beate Uhse din Germania a fost nevoit sa retraga de la vanzare vibratoarele "Olli K" si "Michael B", dupa ce internationalii Oliver Kahn si Michael Ballack au amenintat ca vor depune plangere impotriva firmei respective. "Nu a fost intentia noastra de a crea o asociere intre vibratoarele puse in vanzare in magazinele noastre cu numele «Olli K» si «Michael B» si jucatorii de fotbal", a negat purtatorul de cuvant al firmei germane. Oricum, avocatul lui Oliver Kahn a anuntat ca portarul va depune totusi o plangere. PREZERVATIVE PENTRU FANII ITALIENI. Cunoscuta pentru ideile nastrusnice pe care le promoveaza la fiecare editie a unui turneu final, o firma italiana de prezervative a lansat o serie speciala pentru fanii nationalei "azzure". Pentru "numai" 10 euro, tifossii reprezentativei din Peninsula pot fi, conform sloganului care a insotit campania de publicitate a prezervativelor, "un suporter adevarat in orice situatie". Mai mult decat atat, firma producatoare afirma ca "prezervativul Azzuro creeaza senzatii deosebite in momentele fierbinti ale partidei".Citește pe Antena3.ro