CONCURSURI ● Important e să participi, oricum nu câştigi nimic
Premiile oferite de organizatorii concursurilor de schi şi snowboard
din ţara noastră sunt considerate de turişti drept ridicole. Schiorii
de performanţă sunt mai duri şi le numesc jignitoare.
CONCURSURI ● Important e să participi, oricum nu câştigi nimic
Premiile oferite de organizatorii concursurilor de schi şi snowboard din ţara noastră sunt considerate de turişti drept ridicole. Schiorii de performanţă sunt mai duri şi le numesc jignitoare.
Schiul românesc, chiar dacă nu a avut niciodată rezultate la nivel internaţional, a devenit în ultimii ani un fenomen social. Nu e nici o exagerare din moment ce în fiecare week-end staţiunile sunt pline de schiori, iar de sărbători turiştii stau umăr la umăr pe pârtie.
UNICREDIT LEASING. În mod normal, marile companii străine prezente şi la noi în ţară s-au implicat în organizarea de concursuri de schi şi snowboard. Numai că premiile oferite câştigătorilor nu au nici o legătură cu acest sport. Cel mai bun exemplu este concursul FIS desfăşurat în perioada 18-20 ianuarie la Predeal. Partenerii evenimentului: Unicredit Leasing, Orange şi Skoda. Câştigătorul probelor masculine, Bogdan Barbu, a primit pentru victoriile sale o şapcă, un carneţel, o maşinuţă de jucărie şi un suport pentru CD-uri. Nimic care să-i folosească unui schior! Andreea Teodorescu, PR la Unicredit Leasing, a recunoscut că premiile au fost nepotrivite, dar a explicat întreaga situaţie. "Unicredit Leasing s-a implicat pe ultima sută de metri în evenimentul de la Predeal. Noi am acoperit costurile legate de masa, cazarea şi transportul oficialilor prezenţi la concurs. Am convenit cu Federaţia Română de Schi şi Biatlon să oferim câştigătorilor premii constând în produse promoţionale."
ORANGE. Ca durată şi succes, Orange a dat lovitura iarna aceasta. La Predeal se ţine în fiecare sâmbătă un concurs, iar câştigătorii sunt recompensaţi cu telefoane mobile. Şi ce, nu e bine? Faptul că fetele concurează la un loc cu băieţii, iar copiii de 10 ani trebuie să se lupte pentru premii cu schiorii de performanţă, care, pentru a-şi împărţi premiile, participă pe rând la întrecerea de pe Clăbucet. "La concursul pentru schiorii amatori de la Predeal, înscrierea este liberă, prin urmare fără diferenţieri de vârstă sau sex. Pentru a evita câştigarea premiilor de către aceiaşi concurenţi, premianţii din week-end-ul precedent nu mai pot câştiga telefoanele oferite de Orange, acestea fiind oferite următorilor trei concurenţi, în funcţie de timpul obţinut", a declarat Dragoş Huian, Sponsorship and Events Specialist al companiei de telefonie mobilă.
COCA-COLA. Pârtia Bradul din Poiana Braşov găzduieşte în fiecare week-end concursuri organizate sub umbrela Coca-Cola. Săptămâna trecută, învingător a ieşit Florentin Nicolae, schior care a participat la JO Torino 2006, fiind recompensat cu un aparat de fotografiat în valoare de 300 de euro. Foarte frumos, dar mai departe a urmat prăpădul. Ocupantul locului doi s-a ales cu un pulover, iar pe ultima treaptă a podiumului a urcat Ioan Achiriloaie, schior de performanţă. Recompensa oferită l-a dat pe spate: "un fes şi un Strugurel!". Coca-Cola se apară şi spune că în toată campania din Poiana Braşov se oferă 1.000 de premii. "Concursul de schi face parte dintr-o serie de evenimente destinate amatorilor, turiştilor aflaţi în vacanţă la munte, veniţi să se distreze şi să se relaxeze. Nu este un concurs destinat profesioniştilor. Premiile sunt simbolice, în număr mare, ca să ajungă la cât mai mulţi participanţi, fiind vorba de un eveniment recreativ şi nu de o competiţie sportivă", se arată într-un comunicat al companiei Coca-Cola.
Premiile oferite de organizatorii concursurilor de schi şi snowboard din ţara noastră sunt considerate de turişti drept ridicole. Schiorii de performanţă sunt mai duri şi le numesc jignitoare.
Schiul românesc, chiar dacă nu a avut niciodată rezultate la nivel internaţional, a devenit în ultimii ani un fenomen social. Nu e nici o exagerare din moment ce în fiecare week-end staţiunile sunt pline de schiori, iar de sărbători turiştii stau umăr la umăr pe pârtie.
UNICREDIT LEASING. În mod normal, marile companii străine prezente şi la noi în ţară s-au implicat în organizarea de concursuri de schi şi snowboard. Numai că premiile oferite câştigătorilor nu au nici o legătură cu acest sport. Cel mai bun exemplu este concursul FIS desfăşurat în perioada 18-20 ianuarie la Predeal. Partenerii evenimentului: Unicredit Leasing, Orange şi Skoda. Câştigătorul probelor masculine, Bogdan Barbu, a primit pentru victoriile sale o şapcă, un carneţel, o maşinuţă de jucărie şi un suport pentru CD-uri. Nimic care să-i folosească unui schior! Andreea Teodorescu, PR la Unicredit Leasing, a recunoscut că premiile au fost nepotrivite, dar a explicat întreaga situaţie. "Unicredit Leasing s-a implicat pe ultima sută de metri în evenimentul de la Predeal. Noi am acoperit costurile legate de masa, cazarea şi transportul oficialilor prezenţi la concurs. Am convenit cu Federaţia Română de Schi şi Biatlon să oferim câştigătorilor premii constând în produse promoţionale."
ORANGE. Ca durată şi succes, Orange a dat lovitura iarna aceasta. La Predeal se ţine în fiecare sâmbătă un concurs, iar câştigătorii sunt recompensaţi cu telefoane mobile. Şi ce, nu e bine? Faptul că fetele concurează la un loc cu băieţii, iar copiii de 10 ani trebuie să se lupte pentru premii cu schiorii de performanţă, care, pentru a-şi împărţi premiile, participă pe rând la întrecerea de pe Clăbucet. "La concursul pentru schiorii amatori de la Predeal, înscrierea este liberă, prin urmare fără diferenţieri de vârstă sau sex. Pentru a evita câştigarea premiilor de către aceiaşi concurenţi, premianţii din week-end-ul precedent nu mai pot câştiga telefoanele oferite de Orange, acestea fiind oferite următorilor trei concurenţi, în funcţie de timpul obţinut", a declarat Dragoş Huian, Sponsorship and Events Specialist al companiei de telefonie mobilă.
COCA-COLA. Pârtia Bradul din Poiana Braşov găzduieşte în fiecare week-end concursuri organizate sub umbrela Coca-Cola. Săptămâna trecută, învingător a ieşit Florentin Nicolae, schior care a participat la JO Torino 2006, fiind recompensat cu un aparat de fotografiat în valoare de 300 de euro. Foarte frumos, dar mai departe a urmat prăpădul. Ocupantul locului doi s-a ales cu un pulover, iar pe ultima treaptă a podiumului a urcat Ioan Achiriloaie, schior de performanţă. Recompensa oferită l-a dat pe spate: "un fes şi un Strugurel!". Coca-Cola se apară şi spune că în toată campania din Poiana Braşov se oferă 1.000 de premii. "Concursul de schi face parte dintr-o serie de evenimente destinate amatorilor, turiştilor aflaţi în vacanţă la munte, veniţi să se distreze şi să se relaxeze. Nu este un concurs destinat profesioniştilor. Premiile sunt simbolice, în număr mare, ca să ajungă la cât mai mulţi participanţi, fiind vorba de un eveniment recreativ şi nu de o competiţie sportivă", se arată într-un comunicat al companiei Coca-Cola.
Citește pe Antena3.ro