O universitate newyorkeză a descoperit cu stupoare că 90% dintre studenţii săi la ştiinţe exacte nu sunt în stare să rezolve exerciţii de matematică de nivel liceal.
"Rezultatele sunt şocante", afirmă profesorul Stanley Ocken de la catedra de Matematică a City University din New York (CUNY), unul dintre cadrele didactice ale instituţiei care au redactat, în septembrie 2008, un raport de evaluare a studenţilor. Ocken a scris în raport că la evaluarea din primul an de studii, 90% din 200 de studenţi habar n-aveau să transforme o fracţie simplă într-un număr zecimal, scrie New York Daily News. "Datele arată că o proporţie foarte mare de absolvenţi de liceu din New York nu au cunoştinţe de bază", a continuat profesorul american. El a mai spus că, de peste un an, colaborează şi cu profesorii din licee şi că unele îmbunătăţiri ale nivelului studenţilor care vin la CUNY au început să se vadă, dar un rezultat cu adevărat bun este încă departe. Una dintre cauze ar putea fi şi teama absolvenţilor de licee, care încearcă să evite cât pot de mult testele de matematică în cursul anilor, pentru că nu vor să-şi strice calificativul de absolvire, pe baza căruia se înscriu la universităţi.
Citește pe Antena3.ro