Cotidianul Washington Post şi CBS News, programul de ştiri al postului de televiziune CBS, au semnat un parteneriat de colaborare online pentru acoperirea mediatică a campaniei prezidenţiale americane din 2008, informează mediaweek.com.
Pe perioada campaniei prezidenţiale din 2008, WashingtonPost.com va oferi utilizatorilor clipuri video realizate de angajaţii CBS News, in timp ce CBSNews.com va publica analize şi comentarii realizate de reporterii politici ai Washington Post, atăt pe site-ul propriu, căt şi pe site-ul Campaign '08, care va fi lansat in curănd.
In completare, reporterii celor două instituţii media vor participa la dezvoltarea unor forumuri interactive. In cadrul parteneriatului, reporterii celor două organizaţii vor elabora o serie de reportaje ample privind campania pentru Casa Albă.
"Acest parteneriat dintre două instituţii de presă importante, lideri in ceea ce priveşte reportajele politice, va oferi cititorilor online o sursă puternică, profundă de reportaje şi comentarii", a declarat Michael Sims, vicepreşedinte editorial al CBSNews.com.
La sfărşitul lunii iulie, New York Times (NYT) şi NBC News, programul de ştiri al postului de televiziune NBC, au semnat un parteneriat de colaborare asemănător pentru acoperirea mediatică a campaniei pentru Casa Albă.
- Mediafax