x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Chinezoice, whisky şi maşini rapide

Chinezoice, whisky şi maşini rapide

05 Iul 2011   •   21:00

Femeile din China cumpara mai multe masini rapide si mai mult whisky decat cele din statele occidentale, in timp ce barbatii cumpara mai multe genti si creme de fata, scrie Financial Times, citat de Agerpres. Femeile din China si-au crescut cheltuielile pentru bunuri de lux de doua ori mai repede decat barbatii, ceea ce a determinat companiile occidentale sa incerce sa inteleaga ce le motiveaza. "In China femeile sunt ambitioase... asa ca ele cumpara mai multe produse de mare putere decat cele din SUA sau Europa. O femeie are nevoie aici sa-si arate puterea intr-un mod care nu este necesar pentru cele din Occident", a declarat directorul unei agentii de publicitate din China. Firma Maserati sustine ca 30% dintre clientii sai sunt femei, fata de intre 2 si 5% in Europa sau SUA. De asemenea, mai multe chinezoaice beau whisky Johnnie Walker decat femeile din statele occidentale, sustine un furnizor.

Marca americana Coach re­pre­zin­ta 45% din piata sa chineza de 1,7 miliarde de dolari pentru genti de lux si accesorii, fata de 15% la ni­vel global. Un vanzator de la ma­ga­zinul Shanghai Prada sustine ca barbatii chinezi prefera borsetele de mana intrucat sunt nevoiti sa poarte sume mari de bani gheata asupra lor. L’Oréal observa un trend similar, grupul francez de cosme­tice vanzand mai multe produse pentru par in China decat in vestul Europei. Barbatii chinezi percep aspectul fizic ca foarte important.

×